آیا Threads بخار خود را از دست می دهد؟ [تحقیق جدید]

با مجله بکلینو با مقاله ی Is Threads losing steam? [New Research] همراه ما باشید

Threads، برنامه مکالمه مبتنی بر متن اینستاگرام، در جولای 2023 راه اندازی شد و ظرف ده روز به 100 میلیون کاربر فعال رسید.

نخ ها بخار را از دست می دهند

این برنامه پنج برابر سریعتر از ChatGPT، رکورددار قبلی سریعترین برنامه رشد، رشد کرد. طبق گزارش‌ها، افزایش محبوبیت اولیه آن باعث کاهش ترافیک توییتر (اکنون X) شد – این یک برنامه هیجان‌انگیز برای مصرف‌کنندگان بود تا در میان بحث‌های رو به رشد X آن را امتحان کنند.

با وجود موفقیت اولیه، آیا Threads به سرنوشت بسیاری از دیگر پلتفرم های رسانه اجتماعی جوان خواهد رسید؟


آیا Threads بخار خود را از دست می دهد؟

SimilarWeb گزارش داد که استفاده از Threads 79٪ کاهش یافته است و زمان صرف شده برای برنامه فقط یک ماه پس از راه اندازی 89٪ کاهش یافته است.

در حالی که کاربران آمریکایی روزی 21 دقیقه در روز روی این برنامه سپری می کردند، تا 7 آگوست به سه دقیقه کاهش یافت. علاوه بر این، تعداد کاربران از زمان عرضه بیش از نصف کاهش یافته است.

نموداری که نشان می‌دهد چگونه تعداد نخ‌ها بین ژوئیه و آگوست 2023 کاهش یافته است

منبع تصویر

این داده‌ها نشان می‌دهد که افزایش اولیه Threads مطمئناً متوقف شده است. با این حال، دیدگاه مصرف کننده قبل از اینکه Threads را یک مد گذرا بدانیم، مهم است. در ماه سپتامبر، ما از کاربران رسانه های اجتماعی در سراسر ایالات متحده نظرسنجی کردیم تا نظر آنها را در مورد این برنامه و آینده ای که ممکن است داشته باشد، بدانیم.

ابتدا، جالب است بدانید که کاربران Threads چگونه پلتفرم را توصیف می کنند، و اکثر پاسخ دهندگان از کلمات “جدید، نوآورانه و مخرب” استفاده می کنند. این احساسات دنبال می‌شوند، زیرا Threads قطعا در ابتدای راه مخرب بود، به طوری که ترافیک را از یک پلتفرم بالغ و مستقر دور می‌کرد.

نمودار دایره ای که پنج کلمه برتر را که مصرف کنندگان برای توصیف رشته ها استفاده می کنند را نشان می دهد

برای دریافت اطلاعات اولیه، از مصرف‌کنندگان پرسیدیم که از ماه جولای تا کنون یک ساعت یا بیشتر را روی چه پلتفرم‌های رسانه اجتماعی صرف کرده‌اند. 21 درصد گفتند که یک ساعت یا بیشتر را در Threads صرف کرده‌اند که بیشتر از توییتر، Reddit و Tumblr است. این با داده‌های SimilarWeb متفاوت است، که می‌گوید کاربران آمریکایی پس از ماه اوت بیش از 3 دقیقه در برنامه صرف نکرده‌اند.

نمودار میله ای برنامه های رسانه های اجتماعی که مصرف کنندگان از ژوئیه 2023 بیش از یک ساعت استفاده کرده اند را نشان می دهد

اکثر پاسخ دهندگان (24٪) همچنین گفتند که در ماه آگوست زمان مشابهی را در ژوئیه در برنامه صرف کرده اند. 21 درصد گفتند که زمان صرف شده در Threads را به میزان قابل توجهی افزایش دادند.

استفاده از جولای و مرداد

هنگام مقایسه استفاده از Threads با استفاده از X، اکثر مصرف‌کنندگان گفتند که زمان مشابهی را بین جولای و آگوست در کانال X صرف کرده‌اند.

threads در مقابل x استفاده

ما همچنین در مورد برنامه‌های آن‌ها با Threads برای ماه‌های آینده پرسیدیم، و اکثر گزارش‌ها گزارش دادند که احتمالاً به همان میزان امروز از این پلتفرم استفاده خواهند کرد. با این حال، 17 درصد از پاسخ دهندگان می گویند که به طور کامل از این برنامه استفاده نمی کنند، رتبه دوم را جمع آوری کرده اند.

برنامه های 3 ماه آینده

حکم؟ Threads تبلیغات اولیه خود را از دست داد.

داده ها نشان می دهد که بله، Threads تبلیغات اولیه خود را پس از راه اندازی از دست داد. این بدان معنا نیست که این پلتفرم مرده یا در حال مرگ است، زیرا داده ها نشان می دهد که مصرف کنندگان همچنان به این پلتفرم علاقه مند هستند. علاوه بر این، تنها 7٪ از پاسخ دهندگان از کلمه “مرده” برای توصیف برنامه استفاده می کنند (همان رتبه به X داده شده است).

کلمات منفی

آنچه درست است این است که مصرف کنندگان ممکن است به دلیل بیشتری برای ماندن طولانی مدت در برنامه نیاز داشته باشند. 24٪ هنوز هم می گویند که خسته کننده و/یا غیر جذاب بود (فقط یک درصد کمتر از احساسات مثبت تر جدید، نوآورانه و مخرب).

نکات کلیدی برای بازاریابان

Threads جوان است، بنابراین پیش بینی استفاده در یک سال، حتی شش ماه، دشوار است. کاهش هیجان مشهود است، اما علاقه همچنان وجود دارد، بنابراین کسب‌وکارهای روی پلت‌فرم احتمالاً باید سخت تلاش کنند تا قبل از اینکه خیلی دیر شود، علاقه خود را جذب و حفظ کنند.

متا دسترسی قابل توجهی دارد، و به عنوان یک محصول متا، بعید است که Threads شکست بخورد. ممکن است ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدیدی به آن داده شود که کاربران خسته‌شده را دوباره جذب کند و مردم را بازگرداند. من بازاریابان را تشویق می‌کنم که تجربی باشند، زیرا استراتژی‌هایی که در پلت‌فرم‌های معتبری مانند فیس‌بوک استفاده می‌کنید، تضمینی برای کارایی ندارند.

به برنامه و نحوه تعامل مصرف کنندگان با محتوای شما توجه داشته باشید – به طور کلی مشاهده کنید و ببینید چه اتفاقی می افتد. اگر هیچ نشانه ای از از بین رفتن را نشان نداد، مشاهدات و آزمایشات شما را به خوبی برای آینده آماده می کند.

گذشته از این، زمانی مردم می گفتند که TikTok هرگز دوام نخواهد آورد، اما نگاه کنید که اکنون کجاست.

امیدواریم از این مقاله آیا Threads بخار خود را از دست می دهد؟ [تحقیق جدید] مجله بکلینو نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله backlino باشید

به این مطلب امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/fjBNKE
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *