به روز رسانی های جستجو – تغییرات ژوئن 23
با مجله بکلینو با مقاله ی به روز رسانی های جستجو – تغییرات ژوئن 23 همراه ما باشید
آیا باورتان می شود که در نیمه های سال گذشته ایم؟ انگار همین دیروز هوا سرد و زمستانی بود، اما اینجا که وارد نیمه دوم سال می شویم در آفتاب باشکوه (امیدوارم) هستیم.
از آنجایی که به نظر می رسد دوباره یک ماه شلوغ در دنیای جستجو بوده است، ما بزرگترین تغییراتی را که فکر می کنیم باید در این ماه بدانید جمع آوری کرده ایم. از دیدگاههای جستجوی Google که راهاندازی شد تا Universal Analytics که در نهایت غروب شد، ما گذشته، حال و آینده جستجو را در این ماه دیدیم.
دیدگاههای جستجوی گوگل منتشر شد
آیا تا به حال برای چیزی جستجو کرده اید و فقط نتایجی را پیدا کرده اید که با همان پاسخ های مکرر، یا همان نشریات یا برندهای نام بزرگ پر شده است؟ شاید بخواهید از جامعه و کارشناسان فردی بشنوید؟ این چیزی است که فیلتر جدید Google Perspectives ارائه می کند.
با Perspectives، اکنون میتوانید طیف وسیعی از پستهای ویدیویی، از جمله YouTube Shorts و TikTok، و همچنین پستهایی از مکانهایی مانند Quora و Reddit را مشاهده کنید. تا کنون، شما فقط می توانید آن را بر روی تلفن همراه در ایالات متحده ببینید، اما شکی نیست که به زودی در سراسر جهان عرضه خواهد شد.
در جستجو به این صورت است:
در آزمایش دیگری که در آن ویژگی جدید Perspectives SERP (ویژگی خواهر به فیلتر Perspectives) را می بینم. این یک چرخ فلک حاوی محتوای تالار گفتمان سنگین است. و هنگامی که روی دکمه “بیشتر” ضربه می زنید، فیلتر Perspectives را فعال می کنید. من آن پنجره را برای مدتی باز نگه خواهم داشت. 🙂 pic.twitter.com/u4MVhgQJVh
— گلن گیب (@glenngabe) 1 ژوئیه 2023
بنابراین، چگونه می توانید از این بخش جدید و هیجان انگیز جستجو استفاده کنید؟ خوب، بهترین مکان برای شروع، تولید محتوایی است که تخصص، نظر را نشان دهد و صدای شما را به مخاطب معرفی کند.
اگر قبلاً این کار را نکردهاید، با TikTok یا YouTube Shorts (یا هر دو) آزمایش کنید و آزمایش کنید که کدام نوع محتوا برای شما بهترین عملکرد را دارد.
ما هنوز در حال کار هستیم تا بفهمیم این چگونه بر محتوا تأثیر میگذارد، اما یک چیز مطمئن است، EEAT (تجربه، تخصص، اقتدار و اعتماد) هرگز مهمتر از این نبوده است.
در این دوره جدید جستجو، نشان دادن افراد و تخصص پشت محتوای شما یک ضرورت مطلق است.
INP اکنون در کنسول جستجوی گوگل گزارش می دهد
همانطور که در آخرین دور جستجوی خود اشاره کردیم، گوگل یکی از Core Web Vitals فعلی خود، FID (اولین تاخیر ورودی) را در سال 2024 با متریک جدید خود، INP یا Interaction to Next Paint جایگزین خواهد کرد.
در ماه ژوئن، گزارش INP در کنسول جستجوی گوگل قرار گرفت، بنابراین میتوانید خودتان نگاهی بیندازید و ببینید قبل از تغییر در سال آینده، کجا باید بهبودهایی انجام شود.

دامنه های Google خریداری شده توسط Squarespace
Google Domains، ارائه دهنده بیش از 10 میلیون دامنه، توسط Squarespace خریداری شده است. در اقدامی غافلگیرکننده، Squarespace با انتشار بیانیهای اعلام کرد که برای خرید داراییهای مرتبط با Google Domains، از جمله همه دامنهها و حسابهای مشتری، یک “قرارداد قطعی دارایی” منعقد کرده است.
تخمین زده می شود که انتقال این تغییر تا 9 ماه طول بکشد. اگر مشتری Google Domains هستید، در حال حاضر چیزی برای شما تغییر نخواهد کرد. هنگامی که جابجایی انجام شود، دامنههای Google و Squarespace در تماس خواهند بود.
وقتی نوبت به سئوی شما میرسد، هیچ تاثیری در مهاجرت وجود ندارد. هیچ تاثیر مثبت یا منفی در سوئیچ نخواهید داشت.
iOS 17 محافظت از ردیابی لینک را معرفی می کند
اگر تعداد زیادی از افراد از دستگاههای اپل از سایت شما بازدید میکنند (احتمالاً)، iOS 17 میتواند مشکلاتی ایجاد کند. اپل در حال برنامهریزی برای انتشار بهروزرسانی است که تمام قسمتهای شناسایی پارامترهای UTM را از ایمیلها، پستهای اجتماعی یا سایر لینکها حذف میکند و تنها قسمتهای غیرقابل شناسایی باقی میماند. هیچ کاری نمی توانید انجام دهید تا اپل را از انجام این کار منع کنید، بنابراین ارزش آن را دارد که مراقب ردیابی منبع خود در GA4 باشید (در ادامه در مورد آن بیشتر توضیح خواهیم داد) و ببینید چه تغییراتی را متوجه می شوید. سپس میتوانید درصدی از کسانی که از یک دستگاه iOS بازدید کردهاند را استنباط کنید و میزان تحمل را در نتایج خود تخمین بزنید.

GA4 بالاخره اینجاست، RIP Universal Analytics
در چیزی که به نظر میرسد یکی از بزرگترین ضررهای امسال است، ما در نهایت یونیورسال آنالیتیکس را کنار گذاشتیم. نه، به معنای واقعی کلمه، ما مراسم تدفین برگزار کردیم:
یونیورسال آنالیتیکس گوگل به آرامی در حال غروب است و پایان آن تا 10 جولای به پایان رسیده است . اگر ملک خود را راه اندازی نکرده اید، گوگل اصول اولیه را برای شما انجام خواهد داد. اما اکنون زمان آن است که گزارش های خود را سفارشی کنید و GA4 را متعلق به خود کنید.
هنوز در مورد GA4 مطمئن نیستید؟ ما می توانیم در آموزش و راه اندازی کمک کنیم.
توییتر میلیون ها نتیجه جستجو را از دست داد
اگر از زمانی که شخصی آن را خریده در توییتر نبوده اید، خیلی چیزها تغییر کرده است. آخرین مورد در اواخر روز جمعه 30 ژوئن بود ، زمانی که ایلان ماسک محدودیت بازدید را برای همه کاربران توییتر اعلام کرد.
با این حال، با آن اعلامیه چیز غیر منتظره دیگری رخ داد. اکنون برای مشاهده توییت ها باید وارد شوید. قبلاً گوگل میتوانست توییتها را فهرست کند، اما با وجود غیرقابل دسترس بودن همه توییتها برای افرادی که وارد نشدهاند، تغییر مسیرها به صفحه ورود به سیستم انجام میشود، بنابراین گوگل نمیتواند این توییتها را ببیند.
بری شوارتز، سردبیر Search Engine Land و صدای جامعه SEO، این موضوع را دنبال میکند و از زمان ایجاد تغییر، شاهد کاهش بیسابقه بیش از 162 میلیون صفحه ایندکس شده است.
چه – نه @twitter – من تعجب میکنم که این موضوع چگونه بر رتبهبندی توییتهای گوگل تأثیر میگذارد – cc @johnmu https://t.co/erhBbNG58I
— بری شوارتز (@rustybrick) 30 ژوئن 2023
از زمانی که نوشتن این وبلاگ را شروع کردیم، قبلاً تغییر کرده است و Google اکنون میتواند دوباره توییتها را ببیند، اما هنوز کار در حال انجام است تا به جایی که بود برگردیم!
اگر ترافیک زیادی از طریق توییتر می بینید، پس ارزش این را دارد که ببینید چگونه موضوعاتی که در توییتر رتبه بندی می کنید می توانند به صفحات وب سایت یا وبلاگ تبدیل شوند!
آیا می خواهید همیشه در صدر تغییرات جستجو باشید؟
برای همین اینجا هستیم. تیم یکپارچه ما دائماً در جستجوی آخرین تغییرات جستجو و درک چگونگی تأثیر آنها بر مشتریان ما است. آیا یک آژانس جستجوی یکپارچه می خواهید که در دهه 2010 گیر نکرده باشد؟ در تماس باشید!
امیدواریم از این مقاله به روز رسانی های جستجو – تغییرات ژوئن 23 مجله بکلینو نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله backlino باشید
لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/IKgPZx
کوتاه کننده لینک
کد QR :