تحقیقات و داده های اصلی در سئو

با مجله بکلینو با مقاله ی تحقیقات و داده های اصلی در سئو همراه ما باشید

چرا تحقیقات اصلی برای ایجاد پیوندها خوب کار می کند؟

سه دلیل وجود دارد که تحقیقات اصلی برای ساخت لینک عالی عمل می کند:

اول ، داده ها به وبلاگ نویسان و روزنامه نگاران کمک می کند تا از نظرات خود با حقایق پشتیبانی کنند.

به عنوان مثال، من این مطالعه فاکتورهای رتبه بندی را چند سال پیش منتشر کردم.

مطالعه عوامل رتبه بندی

و داده‌های ما از آنچه بسیاری از کارشناسان بازاریابی محتوا و سئو در آن زمان می‌گفتند، پشتیبانی می‌کرد: «محتوای طولانی‌تر بر محتوای کوتاه‌تر غلبه می‌کند».

محتوای طولانی تر، محتوای کوتاه را شکست می دهد

بنابراین، هر زمان که کسی نیاز به پشتیبان گیری از نظریه خود با تکه ای از داده ها داشته باشد، از مطالعه ما استناد می کند:

داستان ما را ذکر کنید

دوم ، یک مطالعه تحقیقاتی “محتوای منحصر به فرد” قانونی است.

به عبارت دیگر، داده ها به برجسته شدن وبلاگ شما کمک می کنند.

اکثر وبلاگ ها فقط همان اطلاعات را دوباره تکرار می کنند. اما با مطالعه، محتوای شما فورا برجسته می شود و توجه را جلب می کند.

(به خصوص اگر چیز جدیدی مطالعه می کنید)

به عنوان مثال، در اوایل سال جاری، ما یک مطالعه جستجوی صوتی در مقیاس بزرگ (10 هزار نتیجه) SEO را انجام دادیم:

مطالعه جستجوی صوتی

و از آنجایی که هیچ کس قبلا مطالعه ای مانند این انجام نداده بود، ده ها پیوند در عرض چند هفته جمع آوری شد:

ده ها لینک

در نهایت ، تحقیقات اصلی به سایت‌های خبری یک داستان «plug and play» می‌دهد.

بنابراین نه تنها افراد از تحقیقات شما در پست‌های وبلاگ نام می‌برند، بلکه گاهی اوقات پست‌های کاملی درباره مطالعه شما می‌نویسند.

به عنوان مثال، بک‌لینو یک پست کامل نوشت که مطالعه جستجوی صوتی من را تجزیه و تحلیل کرد:

مقاله بک لاین

خیلی باحال.

احتمالاً به همین دلیل است که طبق گفته BuzzSumo، 47٪ از همه بازاریابان از تحقیقات اصلی به عنوان بخشی از بازاریابی محتوای خود استفاده می کنند:

نسبت بازاریابان با استفاده از تحقیقات اصلی

و SEO PowerSuite دریافت که وقتی صحبت از ایجاد لینک می شود، داده ها و تحقیقات هر قالب محتوای دیگری را در هم می شکند:

نتایج نظرسنجی کارآمدترین نوع محتوا برای ایجاد لینک هستند

با این کار، در اینجا نحوه انتشار محتوای تحقیق اصلی آورده شده است.

بهترین شیوه ها

یک موضوع پرطرفدار پیدا کنید

وقتی صحبت از محتوای داده محور می شود، موضوع شما همه چیز است.

به طور خاص، شما می خواهید موضوعی را پیدا کنید که در حال افزایش محبوبیت باشد. به این ترتیب، روزنامه نگاران و وبلاگ نویسان می خواهند مطالعه شما را پوشش دهند.

چگونه یک موضوع پرطرفدار پیدا می کنید؟

  • Google Trends: فقط یک موضوع بالقوه را در Google Trends قرار دهید و ببینید که آیا محبوبیت آن در حال رشد است یا کاهش می یابد. اگر خط در حال حرکت به سمت راست و بالا باشد، شما طلایی هستید.
    نمودار کنسول جستجوی گوگل
  • BuzzSumo: این بار یک کلمه کلیدی گسترده را در BuzzSumo تایپ کنید. برای مثال، اگر در حوزه بازاریابی محتوا هستید، «بازاریابی محتوا» را در ابزار قرار می دهید. سپس، موضوعات فرعی را شناسایی کنید که اشتراک گذاری زیادی دارند. اینها موضوعات داغی هستند که می توانند به عنوان یک مطالعه تحقیقاتی بسیار خوب عمل کنند.
    بازاریابی محتوای BuzzSumo
  • توییتر: این به اندازه BuzzSumo یا Google Trends دقیق نیست. اما گاهی اوقات می توانید موضوعات داغ سفید را با جستجوی توییتر پیدا کنید . فقط مطمئن شوید که با استفاده از Google Trends و BuzzSumo تأیید کنید که موضوع مورد علاقه طولانی مدت است.

به عنوان مثال، متوجه شدم که «جستجوی صوتی» یک موضوع در حال رشد در دنیای سئو و محتوا است.

و Google Trends تأیید کرد که علاقه در سال گذشته ثابت بوده است:

روندهای جستجوی صوتی

به همین دلیل تصمیم گرفتم در مورد آن موضوع به طور همه جانبه مطالعه کنم.

و از آنجایی که علاقه به بهینه سازی جستجوی صوتی در حال افزایش بود، ما به همه آن پست های وبلاگ چیزی مشخص دادیم تا در مورد آن صحبت کنیم:

برای جستجوی صوتی آماده شوید

به عنوان یک پست وبلاگ منتشر کنید

اگر می‌خواهید پیوندهای زیادی را از مطالعه خود دریافت کنید، نتایج را به عنوان کاغذ سفید PDF منتشر نکنید .

در عوض، نتایج خود را در یک پست وبلاگ نشان دهید.

به عنوان مثال، اجازه دهید دوباره به مطالعه فاکتورهای رتبه بندی گوگل من نگاه کنیم:

مطالعه فاکتورهای رتبه بندی گوگل

از آنجایی که نتایج به صورت یک پست وبلاگ است، افراد می توانند به راحتی آن را به اشتراک بگذارند، پیدا کنند و به آن لینک دهند.

پیوندها را به اشتراک بگذارید

در واقع، 9.34 هزار نفر به آن مطالعه پیوند داده اند:

Ahrefs – پست رتبه بندی موتورهای جستجو

آن را با یک مطالعه مشابه توسط SEMRush مقایسه کنید.

مطالعه SEMRush

آنها برخی از یافته های خود را به صورت عمومی گزارش می دهند:

آمار مطالعه SEMRush

اما برای دسترسی به همه چیز باید نام و ایمیل خود را وارد کنید:

فرم مطالعه SEMRush

و به همین دلیل، این مطالعه پیوندهای بسیار کمتری نسبت به ما انتخاب کرده است:

SEMRush - پیوندهای کمتر

( توجه: اگرچه نتایج SEMRush فقط به صورت PDF قابل دانلود در دسترس هستند، 700 سایت صفحه ثبت نام را پیوند داده اند. که بسیار زیاد است. این نشان می دهد که داده های اصلی چقدر می توانند قدرتمند باشند)

اگر هدف شماره 1 شما از مطالعه خود ایجاد لیست ایمیل شماست، این رویکرد ممکن است منطقی باشد. اما وقتی صحبت از ایجاد لینک می شود، قطعاً می خواهید همه چیز را در یک پست وبلاگ منتشر کنید.

نکته حرفه ای: پست را در مورد کلمات کلیدی که وبلاگ نویسان و روزنامه نگاران جستجو می کنند (مانند “آمار SEO” یا “عوامل رتبه بندی یوتیوب”) بهینه کنید. به این ترتیب، هر زمان که شخصی به آماری برای مقاله نیاز داشته باشد، مطالعه شما را پیدا خواهد کرد.

برو بزرگ

از بزرگترین حجم نمونه ای که ممکن است استفاده کنید.

چرا؟

اول، حجم نمونه بزرگ = اهمیت آماری قوی تر. به عبارت دیگر، داده های شما را قابل اعتمادتر می کند.

دوم اینکه اعداد زیاد توجه بیشتری را به خود جلب می کنند.

به عنوان مثال، یکی از دلایلی که مطالعه فاکتورهای رتبه بندی یوتیوب من به خوبی انجام شد، این واقعیت بود که یک میلیون نتیجه را تجزیه و تحلیل کردیم:

مطالعه عوامل رتبه بندی YouTube

حجم نمونه انبوه تضمین کرد که یافته‌های ما قابل اعتماد بوده و فقط یک تصادف نیست:

داده های همبستگی

این واقعیت که ما 1.3 میلیون نتیجه را تجزیه و تحلیل کردیم (که بسیار بیشتر از هر مطالعه دیگری در آن زمان بود) توجه مردم را نیز به خود جلب کرد:

آمار بایت اندازه را گزارش کنید

آمارهای اندازه‌گیری شده به وبلاگ‌نویسان چیزی مشخص می‌دهد تا در پست‌های وبلاگ خود بگنجانند.

به عنوان مثال، در مطالعه جستجوی صوتی خود، این آمار را گزارش کردیم:

آمار مطالعه جستجوی صوتی

که به وبلاگ نویسان راهنمایی آسانی می دهد که می توانند در محتوای خود به آنها اشاره کنند:

سئو آسان شد

در واقع، توصیه می‌کنم فهرستی از آمار مربوط به اندازه لقمه را در ابتدا یا انتهای نتایج خود درج کنید.

خلاصه ای از یافته ها

ارائه تصاویری قابل جاسازی

داده های خود را با نمودارها، نمودارها، اینفوگرافیک ها و فیلم ها تجسم کنید.

اول از همه، تصاویر بصری درک داده های شما را آسان تر می کنند:

نمودار نظرات یوتیوب

ثانیاً، درست مانند یک آمار اندازه‌گیری شده، مردم از تصاویر شما در پست‌های وبلاگ خود استفاده می‌کنند:

استفاده بصری وبلاگ

و به منبع اصلی (مطالعه) یا صفحه اصلی خود به عنوان “منبع تصویر” پیوند دهید:

لینک منبع تصویر

بیشتر بدانید

بازاریابان موافقند: تحقیقات اصلی ترافیک وب‌سایت و اشتراک‌های اجتماعی را افزایش می‌دهد: نظرسنجی که نشان می‌دهد تحقیقات اصلی برای ترافیک، پیوندها و اشتراک‌گذاری‌ها در رسانه‌های اجتماعی بسیار خوب است.

چگونه Fractl از بازاریابی محتوا برای افزایش ترافیک ارجاعی خود 6718٪ استفاده کرد: چگونه یک آژانس ترافیک ارگانیک خود را با محتوای مبتنی بر تحقیق منفجر کرد.

امیدواریم از این مقاله تحقیقات و داده های اصلی در سئو مجله بکلینو نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله backlino باشید

منبع : برایان دین ، متخصص سئو و بازاریابی

به این مطلب امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/NlrTfp
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *