Google به کسب و کارهای کوچک کمک می کند تا با برچسب جستجوی جدید متمایز شوند
با مجله بکلینو با مقاله ی Google به کسب و کارهای کوچک کمک می کند تا با برچسب جستجوی جدید متمایز شوند همراه ما باشید
گوگل ویژگی های جدیدی را برای اتصال خریداران تعطیلات با مشاغل کوچک و محلی اعلام کرده است که بخشی از تلاش مداوم برای حمایت از بازرگانان کوچکتر در پلتفرم های خود است.
در یک پست وبلاگ شرکتی، گوگل تغییرات آتی در جستجو، نقشهها و Merchant Center را با هدف کمک به کسبوکارهای کوچک بهخوبی مشخص کرد.
اینها شامل تولید تصویر محصول مبتنی بر هوش مصنوعی، پانلهای اطلاعات کسب و کار پیشرفته و برچسبهایی است که فهرستهای «کسب و کار کوچک» را شناسایی میکنند.
برچسبهای جدید «کسب و کار کوچک» در جستجو و نقشهها

در میان ویژگیهای جدید، گوگل برچسب «کسب و کار کوچک» را به فهرستهای جستجو و نقشههای شرکتهای واجد شرایط اضافه میکند.
این برچسب باید یافتن و حمایت از مشاغل کوچک را برای خریداران در طول فصل حساس خرید آسانتر کند.
کسبوکارها میتوانند در پلتفرمهای Merchant Center و نمایه کسبوکار Google بهعنوان کسبوکارهای کوچک شناسایی شوند. Google همچنین بر اساس عواملی مانند تعداد محصولات ارائه شده و ترافیک وب، برچسب را به صورت خودکار اضافه می کند.
مت مادریگال، نایب رئیس و GM Merchant Shopping در Google گفت: «خریداران به دنبال کسب و کارهای کوچک هستند: در واقع، 84 درصد از مردم می گویند حمایت از مشاغل محلی و/یا کوچک برای آنها مهم است.
تولید تصویر محصول با هوش مصنوعی با محصول استودیو

علاوه بر برچسبگذاری، گوگل ابزار استودیوی محصول مبتنی بر هوش مصنوعی خود را به همه کاربران Merchant Center Next ایالات متحده و بازرگانان Shopify با استفاده از برنامه Google و YouTube گسترش میدهد.
ویژگی تولید صحنه از یک مدل هوش مصنوعی متن به تصویر برای قرار دادن محصولات در هر سناریوی تصوری که تاجر توصیف می کند استفاده می کند.
بازرگانان میتوانند پیامهای مؤثر را تغییر داده و مجدداً استفاده کنند تا بهطور مداوم تصاویر خلاقانه روی برند تولید کنند. پس زمینه ها را می توان حذف کرد و با یک کلیک می توان وضوح تصویر را بهبود بخشید.
آزمایشکننده اولیه Doppeltree با استفاده از ابزارهای رایگان هوش مصنوعی در Product Studio، تصاویر رسانههای اجتماعی و تجارت الکترونیک متنوعی را سریعتر از حد معمول ایجاد کرد.
اطلاعات کسب و کار بیشتر به طور مستقیم در نتایج جستجو

Google همچنین اطلاعات کلیدی کسب و کار بیشتری را مستقیماً در نتایج جستجو نمایش میدهد، مانند معاملات، خطمشیهای ارسال، و نظرات مشتریان. این به منظور ایجاد اعتماد و اطمینان مصرف کننده در مشاغل کوچک ناآشنا اما قانونی است.
پانلهای توسعهیافته مشابه، بیش از ۲.۳ میلیارد اتصال رایگان مانند تماسها، مسیرها، و بررسیها را برای کسبوکارهای محلی در نمایههای کسبوکار Google در سال ۲۰۲۲ ایجاد کردهاند. این پانلها اطلاعات کسبوکار معتبر را از سراسر وب به نمایش میگذارند، نه فقط آنچه را که تاجران مستقیماً ارسال میکنند.
بازرگانان باید اطمینان حاصل کنند که فهرستهای Merchant Center آنها حاوی اطلاعات دقیقی برای استفاده کامل از این پانلها است. معاملات، جزئیات خدمات مشتری، و سیاست های حمل و نقل/بازگشت به نفع خریداران تعطیلات خواهد بود.
فصل تعطیلات برای فروش مشاغل کوچک حیاتی است
فصل تعطیلات یک فرصت فروش عمده برای بسیاری از مشاغل کوچک است. حمایت از مشاغل کوچک و محلی برای بسیاری از مصرف کنندگان به یک ارزش اساسی تبدیل شده است.
گوگل مدام با انتقاداتی مواجه است که محصولاتش به نفع بازیگران بزرگتر به جای مشاغل کوچک هستند. ارائه ابزارهایی برای کمک به موفقیت بازرگانان کوچک ممکن است با برخی از این نگرانی ها مقابله کند.
به طور خلاصه
در حالی که زمان نشان میدهد که آیا این ویژگیهای جدید باعث میشود تا تجار کوچکتر حرکت کنند، صاحبان مشاغل باید خود را با بهروزرسانیها آشنا کنند.
استفاده از ابزارهای رایگان مانند تولید بصری مبتنی بر هوش مصنوعی در Product Studio میتواند به کسبوکارهای کوچک برتری بیشتری نسبت به رقبا بدهد.
بررسی کنید که نمایه کسبوکار Google و حسابهای Merchant Center شما حاوی اطلاعات دقیقی باشند تا از این ارتقاها استفاده کنید.
امیدواریم از این مقاله Google به کسب و کارهای کوچک کمک می کند تا با برچسب جستجوی جدید متمایز شوند مجله بکلینو نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله backlino باشید
لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/wHFdbG
کوتاه کننده لینک
کد QR :