آیا هوش مصنوعی می تواند موضوعات ایمیل بهتری نسبت به انسان بنویسد؟

با مجله بکلینو با مقاله ی آیا هوش مصنوعی می تواند موضوعات ایمیل بهتری نسبت به انسان بنویسد؟ همراه ما باشید

آیا هوش مصنوعی می تواند موضوعی بهتر از یک شخص واقعی بنویسد؟ شاید. برندهایی مانند JOANN 10 درصد افزایش در نرخ باز شدن ایمیل داشته اند که همه اینها به لطف هوش مصنوعی است.

خط موضوع ایمیل ai با یک نامه نشان داده شده است

 

مگر اینکه شما یک بازاریاب ایمیل خبره باشید، ارائه موضوعات درخشان هر بار ممکن است دشوار باشد. این امر به ویژه در صورتی صادق است که چندین بار در هفته ایمیل های شخصی ارسال کنید.


بعلاوه، ممکن است لازم باشد چندین خط موضوعی بنویسید و تست های تقسیمی را برای یافتن بهترین ها اجرا کنید. این کار وقت گیر است!

این پست به بررسی نحوه عملکرد هوش مصنوعی با خطوط موضوع ایمیل می پردازد و چرا باید هنگام نوشتن خطوط موضوع ایمیل از هوش مصنوعی الهام بگیرید. همچنین با برخی از بهترین تولیدکنندگان خط موضوع ایمیل با هوش مصنوعی آشنا خواهید شد.

چگونه هوش مصنوعی با خطوط موضوع ایمیل کار می کند

بسیاری از فناوری های هوش مصنوعی هنوز در مراحل ابتدایی خود هستند. آنها روی کاغذ خوب به نظر می رسند اما به پتانسیل خود نرسیده اند. گفته می‌شود، تولیدکننده‌های محتوای هوش مصنوعی دیگری نیز وجود دارند که به سرعت پیشرفت کرده‌اند و تبدیل به تغییراتی در بازی شده‌اند.

این گروه دوم است که انفجار هوش مصنوعی را که امروز شاهد آن هستیم هدایت می کند. دو فناوری به طور خاص باعث پیشرفت هوش مصنوعی شده اند:

  1. پردازش زبان طبیعی (NLP)
  2. تولید زبان طبیعی (NLG)

NLP زمانی است که یک ماشین متن را می خواند. سپس آن متن را به کدی تبدیل می کند که یک سیستم ماشینی می تواند آن را تفسیر کند. NLG زمانی است که یک ماشین از آن کد برای تولید کلمات خود استفاده می کند.

این فناوری‌ها در ابزارهای بازاریابی مبتنی بر هوش مصنوعی مانند Acrolinx یافت می‌شوند که از NLP برای ارزیابی محتوای شما و پیشنهاد بهبود استفاده می‌کنند. یکی دیگر از موارد استفاده اصلی که توسط NLP و NLG فعال شده است، درست حدس زده اید، نوشتن خطوط موضوع ایمیل است.

علاوه بر صرفه جویی در زمان، یکی دیگر از مزایای ابزارهای هوش مصنوعی این است که توسعه دهندگان با استفاده از حجم زیادی از داده، آنها را در زمینه تعامل با ایمیل آموزش می دهند.

این داده‌ها بر اساس بهترین شیوه‌های ایمیل هستند و ابزارهای هوش مصنوعی را قادر می‌سازند تا خطوط موضوعی بدون تعصب ایجاد کنند که می‌تواند باعث نرخ باز شدن بالا شود.

همانطور که پری مالم می گوید: “وقتی انسان ها انتخاب می کنند، تجربه، افکار و باورهای خود را تزریق می کنند.” این می تواند باعث سوگیری شود و ما را وادار کند که خطوط موضوعی را انتخاب کنیم که ممکن است بهترین نباشند.

اما هوش مصنوعی عاری از سوگیری است و با استفاده از داده های تمیز آموزش داده می شود. پری می افزاید: «خروجی هوش مصنوعی مبتنی بر تطبیق الگو است، که برای چشم انسان نامرئی است و فاقد سوگیری های شناختی است که منجر به تصمیم گیری های ضعیف می شود.

اکنون، بیایید برخی از بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای ایجاد خطوط موضوع ایمیل را بررسی کنیم.

4 ابزار هوش مصنوعی برای ایجاد خطوط موضوع ایمیل

من بیشتر مولدهای خط موضوع ایمیل هوش مصنوعی را امتحان کردم و به سختی آنهایی را پیدا کردم که برش را ایجاد کردند. برخی از خروجی ها از بهترین شیوه ها پیروی نمی کردند، زیرا خطوط موضوع طولانی بود.

در زیر چهار مورد از بهترین تولیدکنندگان خط موضوع ایمیل با هوش مصنوعی در سال 2023 آورده شده است.

1. HubSpot AI Email Writer

ایمیل های فروش را با ایمیل نویس هوش مصنوعی ایجاد کنید

با HubSpot AI Email Writer شروع کنید

Email Writer هوش مصنوعی HubSpot شما را قادر می‌سازد تا کپی‌نویسی ایمیل را برای دسترسی به فروش، بازاریابی ایمیلی و موارد دیگر خودکار کنید. همه کاره است و به شما این امکان را می دهد که با تحریک آن برای نوشتن با رنگ های مختلف، یک کپی ایمیل برای بخش های مختلف مخاطب ایجاد کنید.

می‌توانید از بین قالب‌های بازاریابی ایمیلی انتخاب کنید و از دستورات اسلش و برجسته استفاده کنید تا ایمیل‌های متناسب با نیاز خود را دریافت کنید. 

بعلاوه، ایمیل نوشتن هوش مصنوعی HubSpot به راحتی با HubSpot CRM ادغام می شود تا مکالمات و مخاطبین را بطور خودکار ثبت کند.

قیمت: رایگان.

2. پرسادو

منبع تصویر

بهترین برای: شرکت های سازمانی

Persado یک پلتفرم هوش مصنوعی است که به کاربران امکان می دهد ارتباطات را در مقیاس شخصی سازی کنند و مخاطبان را برای تعامل و فعالیت ترغیب کنند.

این برند 66 میلیون دلار بودجه دارد و نوشتن خط موضوع ایمیل با هوش مصنوعی، علاوه بر رسانه های اجتماعی خودکار و تولید زبان برای بازاریابی سازمانی را ارائه می دهد.

یکی از داوران، که متخصص ارشد بازاریابی ایمیلی و تجزیه و تحلیل است، می گوید:

«ما با پرسادو شاهد افزایش شدید نرخ‌های باز بوده‌ایم و توانسته‌ایم در مورد مخاطبان خود بیاموزیم. Persado خطوط موضوعی را بر اساس احساسات دسته بندی می کند، بینش هایی را در مورد زبان ارائه می دهد که به مخاطب شما انگیزه می دهد و درد نوشتن خطوط موضوعی با حجم بالا را از بین می برد.

قیمت گذاری: قیمت در صورت درخواست موجود است.

3. عبارت

منبع تصویر

بهترین برای: شرکت های متوسط ​​و سازمانی

Phrasee از هوش مصنوعی برای ایجاد خطوط موضوع ایمیل، نوشتن کپی ایمیل و تولید CTA ایمیل استفاده می کند. شما داده های ایمیل را به آن تغذیه می کنید، و آن داده ها را تجزیه و تحلیل می کند تا بفهمد چه چیزی کار می کند.

این خطوط موضوعی بهینه‌سازی شده را تولید می‌کند که می‌تواند بهتر از خطوط تولید شده توسط انسان عمل کند. و از آنچه از ایمیل های شما می آموزد استفاده می کند تا با برند شما سازگار بماند.

در یک مطالعه موردی، Phrasee به Virgin Holidays کمک کرد تا نرخ باز کردن خود را تا 2٪ افزایش دهد. شاید زیاد به نظر نرسد، اما ارزش میلیون ها درآمد جدید را داشت. این ابزار همچنین فرآیندی را ساده کرد که قبلاً هفته ها طول می کشید – امروز چند ثانیه طول می کشد.

قیمت گذاری: قیمت Phrasee از 500 دلار در ماه شروع می شود که سالانه صورتحساب می شود. برای دسترسی به ویژگی‌های سازمانی، باید با تیم فروش Phrasee تماس بگیرید تا قیمت را دریافت کنید.

4. ChatGPT

بهترین برای: افراد و شرکت هایی که به دنبال ابزار رایگان هوش مصنوعی هستند

به احتمال زیاد در مورد ChatGPT شنیده اید. ChatGPT یک ابزار هوش مصنوعی رایگان است که بهترین پاسخ ها را بر اساس کیفیت درخواست های شما ارائه می دهد.

هنگام استفاده از ChatGPT، ایده خوبی است که فقط به آن بگویید که یک خط موضوع ایجاد کند. ایمیلی را که می خواهید ارسال کنید وارد کنید و از آن بخواهید که خطوط موضوعی برای آن ایمیل ایجاد کند.

در اینجا دو نمونه از اعلان‌هایی وجود دارد که می‌توانید از آنها برای دریافت خطوط موضوع استفاده کنید:

  • “بر اساس ایمیل زیر 10 خط موضوع ایجاد کنید. هر خط موضوعی باید شامل درصد احتمالی شانس باز شدن باشد. این ایمیل…”
  • 10 خط موضوع ایمیل برای ایمیل زیر بنویسید. هر خط موضوع باید به یک سوال ختم شود و یک ایموجی داشته باشد که کنجکاوی را نشان دهد.
  • 10 خط موضوع ایمیل برای ایمیل زیر بنویسید. هر خط موضوعی باید شامل هفت کلمه یا کمتر باشد و با علامت سوال پایان یابد.

نکته حرفه ای: برای استفاده حداکثری از ChatGPT، باید با درخواست های خود بسیار خاص باشید.

استفاده از مولدهای خط موضوع ایمیل با هوش مصنوعی

یکی از عناصر زیبای هوش مصنوعی این است که با دخالت کمی انسان عمل می کند. در HubSpot، ما ارزش را در این می بینیم.

به همین دلیل است که HubSpot AI را توسعه می دهیم – یک دستیار محتوا و ChatSpot برای ایجاد خطوط موضوع ایمیل و حتی ایجاد ایمیل از ابتدا.

امید است که ابزارهایی مانند این تضمین کنند که ما با ایده‌های خلاقانه خود ازدواج نمی‌کنیم.

ببینید، انسان‌ها در نوشتن و آزمایش ایمیل‌ها، ایجاد محتوای رسانه‌های اجتماعی، نوشتن سرفصل‌ها و انتخاب بهترین خطوط موضوعی بر اساس داده‌ها، چندان عالی نیستند.

هک، ما گاهی این کارها را اشتباه انجام می دهیم. در اینجا، هوش مصنوعی برای این کار از ما مجهزتر است. در تجزیه و تحلیل حجم وسیعی از داده ها برتری دارد و بینش هایی را از آن داده ها استخراج می کند.

به عنوان مثال، Phrasee به طور معمول از بیش از 100000 ایمیل به عنوان مجموعه داده استفاده می کند. آن خیلی زیاد است!

بنابراین، اغلب، هوش مصنوعی می‌تواند خطوط موضوع ایمیل را بهتر (و سریع‌تر) از انسان بنویسد. این خبر خوبی است زیرا بازاریابی شما را بهبود می بخشد.

بازاریابان به جای غرق شدن در داده ها و داشتن زمان یا بودجه کمی برای به حداکثر رساندن عملکرد، می توانند از هوش مصنوعی برای خودکارسازی و تقویت فرآیندهای خود استفاده کنند. آنها هم عملکرد را بهبود می بخشند و هم شما را برای انجام کارهای با ارزش تر آزاد می کنند.

در بسیاری از موارد، این یک سناریوی برد-برد است. بازاریابان نتایج بهتری می گیرند و کارهای بیشتری را انجام می دهند که بیشتر به نفع برندشان است (که به هر حال جالب ترین چیز است).

به همین دلیل است که بازاریابان باید با هوش مصنوعی آزمایش کنند. ابزارهای موجود را درک کنید و بدانید که آنها چه کاری می توانند برای شما انجام دهند.

هوش مصنوعی در بازاریابی در حال حاضر «مزیت حرکت اول» را دارد. فرض کنید من از ابزاری مانند Phrasee برای نوشتن خطوط موضوع ایمیل خود استفاده می کنم.

من تقریباً بلافاصله عملکرد خود را بهبود می بخشم. من هر هفته ساعت‌ها را دوباره برای ایجاد کمپین‌های بهتر در هر زمینه‌ای از بازاریابی خود سرمایه‌گذاری می‌کنم.

و، من اطلاعات بیشتر و بیشتری در مورد اینکه چه خطوط موضوعی بهتر کار می کنند جمع آوری می کنم و عملکرد را حتی بیشتر بهبود می بخشم. این یک چرخه با فضیلت است. فلایویل که هر چه بیشتر به آن بچسبید سریعتر و سریعتر می چرخد.

به عبارت دیگر، مزایای استفاده صحیح از هوش مصنوعی در طول زمان ترکیب می شود. به سختی می توان رقبا را با یک شروع قابل توجه به دست آورد. یک روز، ممکن است تغییر کند.

اما در حال حاضر، هوش مصنوعی بازاریابی سر به فلک کشیده است. برندهایی که از آن استفاده می کنند نسبت به برندهایی که از آن استفاده نمی کنند برتری بزرگی دارند.

امکانات هوش مصنوعی

مهم نیست که چه نوع بازاریابی انجام می دهید، یک چیز واضح است: شما باید امکانات هوش مصنوعی را بررسی کنید. این ابزارها می توانند به شما کمک کنند تا بهترین عنوان ایمیل را بنویسید و کپی را در داخل آن بهبود ببخشید.


امیدواریم از این مقاله آیا هوش مصنوعی می تواند موضوعات ایمیل بهتری نسبت به انسان بنویسد؟ مجله بکلینو نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله backlino باشید

5/5 - (2 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/SLSVOG
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *