بک لینک چیست؟ اهمیت و نحوه ساخت آنها در سال 2023

با مجله بکلینو با مقاله ی بک لینک چیست؟ اهمیت و نحوه ساخت آنها در سال 2023 همراه ما باشید

بک لینک چیست؟

بک لینک ها (همچنین به عنوان “لینک های ورودی”، “لینک های ورودی” یا “لینک های یک طرفه” شناخته می شوند) پیوندهایی از یک وب سایت به یک صفحه در وب سایت دیگر از طریق یک متن لنگر هستند. گوگل و سایر موتورهای جستجوی اصلی، بک لینک ها را “رای” برای یک صفحه خاص در نظر می گیرند، بنابراین ارتباط، کیفیت و اعتبار صفحه وب را نشان می دهند. صفحاتی که تعداد بک لینک های مرتبط بالایی دارند، معمولاً رتبه بالایی در موتورهای جستجوی ارگانیک دارند.

بک لینک چیست؟

به عنوان مثال، در اینجا یک پیوند از فوربس به وب سایت من است.

بک لینک فوربس

از آنجا که آن پیوند مستقیماً به یک صفحه در وب سایت من اشاره می کند، یک “بک لینک” است.

چرا بک لینک ها مهم هستند؟

بک لینک ها اساسا رای هایی هستند که از سایر وب سایت ها گرفته می شود. هر یک از این آرا به موتورهای جستجو می گوید: “این محتوا ارزشمند، معتبر و مفید است”.

بنابراین هرچه تعداد این «رای ها» بیشتر باشد، سایت شما در گوگل و سایر موتورهای جستجو رتبه بالاتری خواهد داشت.

تعداد بک لینک ها

استفاده از لینک ها در الگوریتم موتورهای جستجو چیز جدیدی نیست. در واقع، بک لینک ها پایه و اساس الگوریتم اصلی گوگل (معروف به “PageRank”) را تشکیل دادند.

استناد رتبه صفحه

حتی اگر گوگل از آن زمان هزاران تغییر را در الگوریتم خود ایجاد کرده است، بک لینک ها همچنان یک سیگنال اصلی رتبه بندی هستند.

به عنوان مثال، یک مطالعه صنعتی که ما انجام دادیم نشان داد که پیوندها سیگنال اصلی رتبه بندی گوگل باقی می مانند.

مجموع بک لینک های خارجی

و گوگل تایید کرده است که بک لینک ها یکی از سه فاکتور مهم رتبه بندی موتورهای جستجو هستند.

عوامل رتبه بندی جستجو

چه نوع بک لینک هایی با ارزش هستند؟

همه بک لینک ها یکسان ایجاد نمی شوند.

به عبارت دیگر، اگر می خواهید در SERP رتبه بالاتری داشته باشید، روی بک لینک های با کیفیت تمرکز کنید .

جور دیگر بگو:

یک بک لینک تک با کیفیت می تواند قدرتمندتر از 1000 بک لینک بی کیفیت باشد.

همانطور که مشخص است، بک لینک های با کیفیت بالا تمایل دارند ویژگی های کلیدی یکسانی را به اشتراک بگذارند.

ویژگی شماره 1: آنها از وب سایت های معتبر و معتبر می آیند

آیا ترجیح می دهید از هاروارد یک بک لینک بگیرید یا از وب سایت یک پسر تصادفی؟

همانطور که مشخص است، گوگل نیز همین احساس را دارد.

این مفهوم به عنوان “Domain Authority” شناخته می شود. اساساً، هرچه یک سایت دارای اعتبار بیشتری باشد، می تواند اعتبار بیشتری را به سایت شما (از طریق پیوند) منتقل کند.

اقتدار دامنه

به عنوان مثال، این لینکی است که من از TechCrunch دریافت کردم.

بک لینک Techcrunch

به گفته Semrush، TechCrunch یک دامنه بسیار معتبر است.

از آنجا که این پیوند از یک سایت معتبر می آید، گوگل وزن زیادی روی آن می گذارد. در واقع، بلافاصله پس از پیوند TechCrunch به من متوجه افزایش ترافیک موتور جستجوی ارگانیک خود شدم.

آیا بدست آوردن این لینک ها سخت است؟ قطعا.

آیا ارزش آن را دارند؟ کاملا.

ویژگی شماره 2: آنها کلمه کلیدی هدف شما را در متن لنگر پیوند قرار می دهند

به عنوان یادآوری، anchor text قسمت متن قابل مشاهده یک پیوند است.

لینک های لنگر چیست؟

به طور کلی، شما می خواهید پیوندهای شما دارای متن لنگر باشد که شامل کلمه کلیدی هدف شما باشد.

در واقع، یک مطالعه اخیر در صنعت ارتباط بین متن لنگر غنی از کلمه کلیدی و رتبه بندی بالاتر برای آن کلمه کلیدی را نشان داد.

متن لنگر غنی کلمه کلیدی

اکنون، یک هشدار سریع:

شما نمی خواهید با متن لنگر غنی از کلمات کلیدی زیاده روی کنید. در واقع گوگل در الگوریتم خود فیلتری به نام “پنگوئن گوگل” دارد.

گوگل پنگوئن وب سایت هایی را که از استراتژی های ساخت لینک کلاه سیاه استفاده می کنند فیلتر می کند. و به طور خاص بر روی سایت‌هایی تمرکز می‌کند که بک لینک‌هایی را با متن لنگر دقیقا مطابقت می‌سازند.

ویژگی شماره 3: سایت (و صفحه) که به شما پیوند داده می شود به طور موضعی با سایت شما مرتبط است

وقتی یک وب سایت به وب سایت دیگری لینک می شود، گوگل می خواهد ببیند که این دو سایت به هم مرتبط هستند.

اگر به آن فکر کنید این منطقی است:

تصور کنید به تازگی مقاله ای در مورد دویدن ماراتن منتشر کرده اید.

در این صورت، گوگل وزن بسیار بیشتری بر روی لینک‌های سایت‌های مربوط به ماراتن، دویدن، تناسب اندام در مقابل سایت‌های مربوط به ماهیگیری، تک‌چرخه‌ها و بازاریابی دیجیتال می‌گذارد.

بک لینک های متنی

ویژگی شماره 4: پیوند یک پیوند “Dofollow” است

گوگل و سایر موتورهای جستجو پیوندهایی را که برچسب Nofollow به آن متصل شده است را نادیده می گیرند.

لینک های Nofollow

(به عبارت دیگر، لینک های nofollow الگوریتم های رتبه بندی موتورهای جستجو را حساب نمی کنند).

خوشبختانه، اکثریت قریب به اتفاق پیوندهای موجود در وب، پیوندهای “dofollow” هستند.

و بیشتر پیوندهایی که دارای تگ nofollow هستند برای شروع آنقدرها ارزشمند نیستند. به عنوان مثال، پیوندهای این منابع معمولاً nofollow هستند:

این پیوندها به هر حال برای سئو بسیار مفید نیستند، بنابراین نوفالو بودن آنها مشکلی نیست.

ویژگی شماره 5: پیوند از دامنه ای است که قبلاً به شما پیوند نداشته است

فرض کنید یک لینک از وب سایت A دریافت می کنید.

عالی.

خوب، فرض کنید وب سایت A دوباره به شما پیوند می دهد. و دوباره. و دوباره.

آیا لینک های 2، 3 و 4 به اندازه لینک اول قدرتمند هستند؟

خیر

همانطور که مشخص است، پیوندهای یک وب سایت بازدهی کاهشی دارند.

قدرت رتبه بندی

یا به عبارت دیگر:

معمولاً بهتر است 100 لینک از 100 وب سایت مختلف دریافت کنید تا 1000 پیوند از یک وب سایت.

در واقع، مطالعه همبستگی رتبه بندی موتورهای جستجوی ما نشان داد که تعداد سایت هایی که به شما لینک می دهند (نه تعداد کل بک لینک ها) بیش از هر عامل دیگری با رتبه بندی گوگل مرتبط است.

تعداد دامنه های ارجاع دهنده

اکنون که دیدید چه نوع بک لینک هایی برای رتبه بندی گوگل شما مفیدتر هستند، وقت آن است که به شما نشان دهم چگونه شروع به ساخت آنها کنید.

بهترین شیوه ها

یک دارایی قابل پیوند ایجاد کنید

اگر می خواهید افراد به وب سایت شما لینک دهند، به چیزی در سایت خود نیاز دارید که ارزش پیوند دادن به آن را داشته باشد.

(همچنین به عنوان “دارایی های قابل پیوند” شناخته می شود).

یک دارایی قابل پیوند می تواند یک پست وبلاگ، یک ویدیو، یک نرم افزار، یک مسابقه، یک نظرسنجی … اساساً هر چیزی باشد که مردم بخواهند به آن پیوند دهند.

در بیشتر موارد، دارایی قابل پیوند شما یک محتوای شگفت انگیز خواهد بود (به همین دلیل است که بهینه سازی موتور جستجو و بازاریابی محتوا بسیار نزدیک به هم مرتبط هستند).

به عنوان مثال، وقتی برای اولین بار وبلاگ خود را راه اندازی کردم، این لیست از 200+ فاکتور رتبه بندی گوگل را منتشر کردم.

backlino – پست فاکتورهای رتبه بندی گوگل

یک روز خواندم که گوگل از 200 سیگنال رتبه بندی استفاده می کند. که مرا کنجکاو کرد: “این 200 سیگنال چیست؟”.

البته گوگل قصد نداشت آنها را به دنیا معرفی کند. بنابراین شروع به جمع‌آوری بیانیه‌های گوگل و پتنت‌هایی کردم که آنلاین پیدا کردم.

گردآوری این 200 فاکتور بسیار وقت گیر بود (بیش از 2 هفته طول کشید). اما در نهایت، من در نهایت فهرستی از 200 فاکتور رتبه‌بندی که گوگل ممکن است در الگوریتم خود استفاده کند، تهیه کردم.

تا به امروز، این تکه محتوا بیش از 25800 بک لینک از 5870 دامنه ایجاد کرده است.

Ahrefs – فاکتورهای رتبه بندی گوگل – بک لینک ها و دامنه های ارجاع دهنده

یک مثال دیگر چطور؟

یکی از موفق ترین پست های من تا به امروز (از نظر بک لینک و ترافیک ارگانیک) راهنمای نهایی من برای SEO YouTube است.

backlino – نحوه رتبه بندی پست ویدیوهای YouTube

وقتی شروع به نوشتن این پست کردم، شروع به موفقیت در بازاریابی یوتیوب کردم. بنابراین تصمیم گرفتم آنچه را که یاد گرفتم در قالب یک راهنمای نهایی گردآوری و به اشتراک بگذارم.

من همچنین تصمیم گرفتم نمونه های زیادی را در راهنمای خود قرار دهم:

نحوه رتبه بندی مراحل ویدیوهای YouTube

(چیزی که اکثر مطالب دیگر در این موضوع فاقد آن بودند)

اگرچه این پست تقریباً به اندازه پست فاکتورهای رتبه بندی گوگل من لینک ایجاد نکرده است، هنوز تعداد زیادی بک لینک جمع آوری شده است.

Ahrefs – نحوه رتبه بندی ویدیوهای یوتیوب – بک لینک ها و دامنه های ارجاع دهنده

ساخت بک لینک از لینک های گردآوری

تصور کنید که افراد پست های وبلاگ را تنها با هدف پیوند دادن به محتوای با کیفیت منتشر می کنند.

(نوع محتوای با کیفیتی که قبلاً در سایت خود منتشر می کنید)

خیلی عالی می شود، درست است؟

خوشبختانه، این یک چیز واقعی است. و به آنها جمع بندی لینک می گویند.

در اینجا یک مثال است:

پیوند جمع بندی ها

جمع بندی پیوندها، پست های وبلاگ روزانه، هفتگی یا ماهانه هستند که به محتوای برجسته پیوند دارند.

در اینجا نمونه ای از بک لینکی است که من اخیراً از یک جمع بندی ساخته ام:

جمع بندی

در اینجا روند گام به گام آورده شده است.

  1. یافتن گردآوری پیوندها در طاقچه خود: از رشته های جستجو در جستجوی گوگل استفاده کنید، مانند “کلمه کلیدی” + “جمع بندی پیوند”.
  2. منبع خود را مطرح کنید: (به آرامی) پیشنهاد دهید که دارایی قابل پیوند شما را در جمع بندی قرار دهند.

و اگر پست شما برای جمع بندی آن شخص مناسب باشد، پیوندی با کیفیت بالا دریافت خواهید کرد.

ایمیل بک لینک

(آنها همچنین ممکن است محتوای شما را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارند)

از روش مرد متحرک استفاده کنید

در اینجا فرآیند 3 مرحله ای است:

  1. ابتدا، صفحات وب، منابع یا مشاغلی را می یابید که قدیمی، نام تجاری تغییر کرده یا اخیراً تغییر کرده اند.
  2. سپس، سایت هایی را پیدا کنید که هنوز به این منابع قدیمی لینک می دهند.
  3. در نهایت، به افراد ایمیل می‌زنید تا به آنها اطلاع دهید که در حال پیوند دادن به چیزی قدیمی هستند.

بگذارید با یک مثال واقعی به شما نشان دهم که چگونه این کار می کند…

مدتی قبل خواندم که یک وب سایت برای یک وب سایت آژانس سئو بزرگ به طور ناگهانی بسته شد.

روش مرد متحرک

این بدان معنی بود که آنها صفحات زیادی در سایت خود داشتند که دیگر کار نمی کردند…

…صفحاتی که افراد زیادی هنوز به آنها پیوند می دادند.

به طور خاص، متوجه شدم که اینفوگرافیک در مورد SEO در سایت آنها دیگر کار نمی کند. که عالی بود، زیرا من به تازگی اینفوگرافیک متمرکز بر SEO خود را منتشر کرده بودم.

پس این اولین قدم بود.

بعد، باید ببینم چه کسی واقعاً به آن اینفوگرافیک پیوند داده است.

بنابراین من Semrush را فعال کردم و همه پیوندهای آنها را کشیدم:

Blueglass – بک لینک های اینفوگرافیک

در نهایت، به همه کسانی که به اینفوگرافیک لینک داده بودند ایمیل زدم تا بدانند تصویر دیگر کار نمی کند. همچنین به آنها اطلاع دادم که اینفوگرافیک من جایگزینی عالی برای BlueGlass خواهد شد.

این اسکریپت است که من استفاده کردم:

همانطور که می بینید، مردم بیشتر از اینکه به من لینک دهند خوشحال بودند:

ایمیل بک لینک

ساختمان لینک شکسته

این استراتژی شبیه به روش مرد متحرک است که به تازگی در مورد آن یاد گرفتید.

تفاوت این است که با لینک سازی شکسته، شما فقط به دنبال صفحاتی هستید که دارای خطای 404 هستند.

برای یافتن و تعمیر لینک های شکسته، از جمله لینک های 404، می خواهید بر روی صفحات منابع در جایگاه خود تمرکز کنید. بنابراین اگر در زمینه تناسب اندام هستید، با استفاده از این رشته های جستجو در گوگل جستجو کنید:

  • “تناسب اندام” + “صفحه منبع”
  • “تناسب اندام” + “منابع”
  • “تناسب اندام” + “سایت های توصیه شده”
  • “تناسب اندام” + “پیوندها”

و صفحاتی مانند این را پیدا خواهید کرد.

لینک بیلدینگ شکسته

اکنون می توانید به صاحب سایت ایمیل بزنید و از او لینک بخواهید. اما متوجه شده ام که گدایی خیلی خوب کار نمی کند.

درعوض، به مالک سایت در مورد لینک های خرابی که پیدا می کنید اطلاع دهید.

به راحتی می توانید لینک های شکسته را در هر صفحه ای پیدا کنید. فقط از برنامه افزودنی Chrome Links Check My Links استفاده کنید.

این برنامه به سرعت هر پیوند شکسته ای را که صفحه دارد پیدا می کند. همچنین آنها را با رنگ قرمز برجسته می کند تا پیدا کردن آنها آسان شود:

لینک های خراب

آخرین کاری که باید انجام دهید این است که به مالک سایت در مورد لینک مرده خود ایمیل بزنید.

ارسال مهمان

آیا پست مهمان مرده است؟

نه واقعا.

در واقع، زمانی که برای اولین بار شروع به کار می کنید، وبلاگ نویسی مهمان یکی از بهترین راه ها برای دریافت لینک به سایت شما است.

در واقع، وقتی برای اولین بار backlino را راه اندازی کردم، بیش از 50 پست مهمان و مصاحبه در 12 ماه نوشتم!

پست های مهمان

و پیوندهایی که از پست مهمان دریافت کردم قطعاً به ترافیک ارگانیک من کمک کرد.

من در مورد مسائل بسیار استراتژیک بودم. من مطمئن شدم که فقط پست های مهمان را برای سایت های با کیفیت در طاقچه خود می نویسم.

بنابراین اگر سایتی در مورد رژیم غذایی سرخپوشان راه اندازی کنید و در سایتی در مورد آیفون ها پست مهمان بنویسید، برای گوگل هرزنامه به نظر می رسد.

اما وقتی پست‌های مهمان شگفت‌انگیزی را برای وب‌سایت‌های با کیفیت در صنعت خود می‌نویسید، این پیوندها به شما کمک می‌کنند.

مسئله این است که یافتن مکان هایی برای پست مهمان می تواند دردسر بزرگی باشد.

اما یک راه ساده تر وجود دارد…

در اینجا نحوه کار آن آمده است:

ابتدا فردی را در صنعت خود پیدا کنید که پست های مهمان زیادی می نویسد.

بعد، به یکی از پست های مهمان منتشر شده آنها بروید. و هد شاتی را که در بیوگرافی نویسنده خود استفاده می کنند، بگیرید:

پست مهمان لری کیم در Inc.

در نهایت، URL آن اسکرین شات را در جستجوی عکس معکوس گوگل قرار دهید.

و لیستی از مکان هایی که پست های مهمان را در آنها منتشر کرده اند دریافت خواهید کرد.

لری کیم - جستجوی عکس معکوس

اینفوگرافیک و سایر دارایی های بصری

آیا اینفوگرافیک ها مانند گذشته کار می کنند؟ احتمالا نه.

اما آنها همچنان یک استراتژی ساخت لینک موثر هستند.

در واقع، وقتی به انواع محتوایی که بیشترین لینک را ایجاد می‌کنند نگاه کردیم، اینفوگرافیک‌ها نزدیک به بالا ظاهر شدند.

«چرا پست‌ها»، «چه پست‌هایی» و اینفوگرافیک‌ها به شدت به آن‌ها مرتبط هستند

به عنوان مثال، جمع آوری یکی از اولین اینفوگرافیک هایی که من ساختم فقط چند ساعت طول کشید (من یک طراح حرفه ای را نیز استخدام کردم تا حرفه ای به نظر برسد).

در سئو صفحه

اگرچه این اینفوگرافیک در فضای مجازی منتشر نشد، اما منجر به ایجاد بک لینک های قوی شد:

بک لینک اینفوگرافیک

برای روشن شدن: من فقط اینفوگرافیک خود را منتشر نکردم و امیدوارم بهترین ها را داشته باشم.

مانند هر محتوایی که منتشر می کنید، باید اینفوگرافیک خود را به صورت استراتژیک تبلیغ کنید. و برای انجام این کار، توصیه می کنم از استراتژی به نام “Guestographics” استفاده کنید.

من دقیقاً نحوه عملکرد Guestographics را در این پست توضیح می دهم.

اظهارنامه ها را ارسال کنید

شرکت های بزرگ و کوچک دوست دارند نظرات مشتریان را به نمایش بگذارند.

و شما از محصول یا خدماتی استفاده می کنید که دوست دارید (یا حداقل دوست دارید)، در نظر داشته باشید که یک گواهی نامه برای آنها ارسال کنید.

برای نشان دادن اینکه شما یک فرد واقعی هستید، اغلب یک لینک به وب سایت شما اضافه می کنند… بدون اینکه شما حتی نیاز به درخواست داشته باشید.

در اینجا یک مثال است:

DA89

نظرات بلاگر

اگر یک نرم افزار، محصول فیزیکی، خدمات مشاوره یا هر چیز با ارزشی دارید که می فروشید، به راحتی می توانید آن را به ده ها بک لینک با کیفیت بالا تبدیل کنید.

چگونه؟

با ارائه رایگان محصول خود به وبلاگ نویسان.

در اینجا به این صورت است:

  1. وبلاگ نویسانی را در جایگاه خود پیدا کنید که ممکن است به آنچه شما ارائه می دهید علاقه مند باشند. اگر یک محصول اطلاعاتی بفروشید که به مردم یاد می‌دهد چگونه صابون‌های خود را بسازند، مواردی مانند «صابون‌سازی»، «ساخت صابون در خانه» و غیره را در گوگل جستجو کنید.
  2. نتایج شما مجموعه ای ترکیبی از وبلاگ ها، وب سایت های خبری و وب سایت هایی مانند eHow خواهد بود. سایت های نحوه کار یا سایت های خبری را فیلتر کنید. شما با یک لیست کامل از وبلاگ نویسانی که ممکن است به پیشنهاد شما علاقه مند باشند، باقی می مانند:
    نظرات بلاگر
  3. با این اسکریپت ایمیل با آنها تماس بگیرید:

یک کلمه هشدار: شما می خواهید در مورد زبانی که برای این استراتژی استفاده می کنید بسیار مراقب باشید.

توجه داشته باشید که چگونه محصول خود را در ازای پیوند یا بررسی ارائه نمی‌دهید… که این امر ناقض دستورالعمل‌های وبمستر Google است.

در عوض، محصول را برای آنها ارسال کنید و بگذارید تصمیم بگیرند که آیا ارزش ذکر آن در وبلاگشان را دارد یا خیر.

اصلاح پیوند

احیای پیوند ساده است:

ابتدا، نام شرکت خود را پیدا کنید که به سایت شما پیوند داده نمی شود.

در اینجا یک مثال است:

نمونه احیای لینک backlino

ببینید چگونه نویسنده آن مقاله در بالا به وب سایت من اشاره کرده است … اما به آن پیوند داده نشده است؟

اینجاست که احیای لینک وارد عمل می شود.

به جای گفتن «کاش به من لینک می‌دادند»، شما فعالانه با آنها تماس بگیرید و از آنها بخواهید که پیوند دهند.

در تجربه من، یک یادآوری دوستانه معمولاً کافی است تا اکثر افراد وارد وردپرس شوند و پیوند شما را اضافه کنند.

در اینجا روند گام به گام آمده است:

  1. از ابزاری مانند BuzzSumo و Mention.com برای یافتن نام‌های نام تجاری خود به صورت آنلاین استفاده کنید. وقتی این کار را انجام می‌دهید، هر زمان که کسی در مورد شما بنویسد، با خبر خواهید شد:
    اشاره های بدون پیوند
  2. بررسی کنید که آیا شخصی که از شما نام برده است به سایت شما (صفحه اصلی یا صفحه داخلی شما) نیز پیوند داده است یا خیر. اگر آنها به سایت شما پیوند داده اند، شما آماده اید. اگر نه، به مرحله 3 بروید…
  3. این ایمیل دوستانه را برای آنها ارسال کنید.

از HARO استفاده کنید

HARO (مخفف Help a Reporter Out) یکی از بهترین راه ها برای دریافت بک لینک های معتبر از سایت های خبری است.

در اینجا نحوه کار HARO آمده است:

  1. در اینجا به عنوان منبع در HARO ثبت نام کنید.
  2. روزانه سه ایمیل از خبرنگارانی که به دنبال منابع هستند دریافت خواهید کرد، مانند این:
    با استفاده از HARO
  3. با اعتبارنامه و چند نکته مفید پاسخ دهید.

آسان درست است؟ شما به یک خبرنگار یک نقل قول می دهید و آنها شما را با یک بک لینک مرتبط می کنند.

این تمام چیزی است که در آن وجود دارد.

به عنوان مثال، اخیراً با پاسخ به یک درخواست HARO یک پیوند شیرین از Entrepreneur.com دریافت کردم:

درخواست HARO

بک لینک های رقیب خود را مهندسی معکوس کنید

هر صنعتی مجموعه ای از فرصت های لینک سازی خاص خود را دارد.

بنابراین توصیه می کنم زمانی را برای مهندسی معکوس رقابت خود اختصاص دهید. به این ترتیب، می توانید فرصت های پیوندی را پیدا کنید که فقط در جایگاه شما وجود دارد.

یک مثال چطور؟

فرض کنید یک وبلاگ سلامتی و تناسب اندام دارید.

و یکی از رقبای شما Nerd Fitness است.

خوب، وقتی نمایه پیوند آن سایت را در بررسی بک لینک بررسی می کنم، متوجه می شوم که بسیاری از پیوندهای آنها از پادکست ها می آیند:

پادکست ها

به طور خاص، افراد آن شرکت (به ویژه بنیانگذار، استیو کمب) در پادکست های دیگران به عنوان مهمان ظاهر می شوند.

دقیقاً به همین ترتیب شما یک لیست خوب از مکان هایی دارید که می توانید برای دریافت لینک به آنها بروید.

(بدیهی است که باید با افرادی که این پادکست ها را اجرا می کنند تماس بگیرید و خود را به عنوان مهمان معرفی کنید. این کار مستلزم کار است. اما حداقل می دانید از کجا شروع کنید).

به فرمت‌های محتوایی که پیوند ایجاد می‌کنند بچسبید

همانطور که قبلاً اشاره کردم، اینفوگرافیک ها یکی از قالب های محتوایی هستند که برای ایجاد بک لینک ایده آل هستند.

اما این یکی از بسیاری است.

ما همچنین دریافتیم که، حتی اگر آنها اشتراک‌گذاری‌های زیادی در رسانه‌های اجتماعی ایجاد نکردند، «چرا پست‌ها» و «چه پست‌هایی» معمولاً به آن‌ها پیوند می‌خوردند.

ارجاع دامنه .vs. میانگین سهم اجتماعی

بیشتر بدانید

لینک سازی: چگونه بک لینک های قدرتمند به دست آوریم: آموزش ویدیویی که به شما نشان می دهد چگونه با استفاده از تکنیک های سئو کلاه سفید، بک لینک به سایت خود بسازید.

نحوه دریافت بک لینک با کیفیت بالا (7 استراتژی جدید): این یک لیست به روز شده از استراتژی های لینک سازی است که بر ایجاد بک لینک های جدید از وب سایت های معتبر تمرکز دارد.

15 ابزار عالی لینک سازی: اگر در مورد لینک سازی جدی هستید، به ابزارهایی نیاز دارید که به شما در انجام کار کمک کنند. در اینجا لیستی از بهترین های این دسته آمده است.

چگونه یک تحلیل بک لینک اولیه بر روی رقبای خود انجام دهید: یاد بگیرید که چگونه بک لینک های رقبای خود را ارزیابی کنید.

امیدواریم از این مقاله مجله بکلینو نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله backlino باشید

منبع : برایان دین ، متخصص سئو و بازاریابی

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/Jmskoa
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *