چرا باید به یک استراتژی حسابرسی سئو همیشه فعال تغییر دهید؟

با مجله بکلینو با مقاله ی چرا باید به یک استراتژی حسابرسی سئو همیشه فعال تغییر دهید؟ همراه ما باشید

همه کسانی که وب سایت شما را لمس می کنند در تیم SEO هستند. مشکل این است که اکثر مردم نمی دانند که در تیم هستند. ذهنیت “همیشه فعال” در مورد SEO می تواند به کاهش ریسک و محافظت از رتبه بندی کمک کند.

از آنجایی که دکمه «آسان» برای ممیزی فنی وجود ندارد، برای این قسمت ویژه کانون توجه به ما بپیوندید تا بیاموزید که چگونه نظارت 24/7 می تواند به شما کمک کند هر لحظه همه چیز را در سایت خود مشاهده کنید.

فراتر از سئو بروید و تیم‌هایی را گرد هم بیاورید که بر روی انطباق تمرکز دارند، بدانید چه زمانی افراد سرکش می‌شوند و چه زمانی تیم‌های دیگر تغییراتی ایجاد می‌کنند. پرداختن سریع به آنها در صورت وقوع می تواند به رتبه بندی و رشد شما کمک کند.

Patrick Reinhart از Conductor به من در SEJ Show می پیوندد تا به اهمیت نظارت مستمر SEO و اینکه چگونه Conductor می تواند به شما کمک کند هوشمندتر کار کنید، نه سخت تر، به من می پیوندد.

پاتریک مشکلات متداول سئو و نحوه رفع آنها را پیش از تحت تاثیر قرار دادن رتبه بندی به طور فعال بررسی خواهد کرد. همچنین خواهید آموخت که چگونه ممیزی بلادرنگ سئو می تواند فرآیند شما را ساده کند.

یکی از سخت‌ترین چیزها مکالمه با تیم‌های دیگر است که مردم را تشویق می‌کند. و من فکر می‌کنم چیزی که همیشه کسی را به خود جلب می‌کند، توجه اطلاعات است. –پت راینهارت، 13:47

طرز فکر این که یک جزء انطباق است و اعلان زمانی که چیزی کار نمی کند لزوماً نمی تواند طرز فکر منفی را تغییر دهد، اما همه را در همان طرز فکری قرار دهد که با هم برای این هدف مشترک کار می کنید، که من آن را دوست دارم . –لورن بیکر، 16:59

یکی از بهترین کارهایی که می توانید انجام دهید این است که به میزان مشخص بودن محتوای خود توجه کنید. خاص بودن یک عامل کلیدی در حرکت به جلو خواهد بود. -پت راینهارت، 26:16

[00:00] – درباره پت راینهارت.
[05:51] – تغییر ممیزی SEO به فرآیندهای در حال انجام.
[07:34 ] – ذهنیت سئو همیشه فعال توضیح داده شد.
[12:38] – نظارت بر SEO در زمان واقعی در مقابل بررسی سلامت.
[16:22] – تاکید بر انطباق در ممیزی SEO با توسعه دهندگان.
[17:31] – هدف گذاری واقع بینانه با تیم های توسعه دهنده در SEO.
[19:31] – استراتژی های SEO. قبل از مسدود شدن کد تعطیلات.
[24:41] – تأثیر هوش مصنوعی در سئو و نقش ChatGPT.
[25:05] – استراتژی‌هایی برای تجربه مولد جستجوی Google.
[32:58] – شفافیت و نویسندگی در محتوای سئو.
[35:58] – اهمیت LinkedIn برای متخصصان سئو.

منابع ذکر شده:

این در مورد سرعت یا حجم نیست. این بیشتر در مورد ایجاد محتوای خاصی است که ارزش ایجاد می کند. -Pat Reinhart، 29:51

LinkedIn در طول کارم برای من بسیار مفید بوده است. این فقط رزومه دیجیتال من نیست. این انجمنی است که می توانید از آن به نفع خود استفاده کنید. -Pat Reinhart, 38:12

بیشتر در مورد فرآیند است تا تمرین. -پت راینهارت، 44:25

ارتباط با پاتریک راینهارت:

پاتریک راینهارت استراتژی دیجیتال سازمانی را برای تیم موفقیت مشتری Conductor به عنوان معاون خدمات و رهبری فکری رهبری می کند. او با بیش از 15 سال تجربه جستجوی ارگانیک و بازاریابی دیجیتال، به برخی از بزرگترین برندهای جهان در ابتکارات جستجوی ارگانیک کمک می کند.

اتصال به لینکدین: https://www.linkedin.com/in/patrickreinhart/

ارتباط با لورن بیکر:
او را در توییتر دنبال کنید: https://www.twitter.com/lorenbaker
در لینکدین با او در ارتباط باشید: https://www.linkedin.com/in/lorenbaker

امیدواریم از این مقاله چرا باید به یک استراتژی حسابرسی سئو همیشه فعال تغییر دهید؟ مجله بکلینو نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله backlino باشید

به این مطلب امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/GDxSHj
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *