ارائه گوگل ممکن است طرز فکر ما را در مورد رتبه بندی تغییر دهد

با مجله بکلینو با مقاله ی ارائه گوگل ممکن است طرز فکر ما را در مورد رتبه بندی تغییر دهد همراه ما باشید

دنی سالیوان از گوگل جزئیات ارائه اخیر خود را منتشر کرد که بر این موضوع متمرکز بود که چگونه جامعه سئو ممکن است نحوه عملکرد رتبه بندی جستجو را اشتباه متوجه شده باشد و دلیل این سوء تفاهم را به دلیل راهنمایی و مستندات گوگل می داند.

یکی از مثال‌هایی که او بیان کرد این بود که چگونه کل صنعت نشر ایده اضافه کردن صفحات نویسنده و خطوط فرعی را بر اساس این ایده که الگوریتم گوگل به دنبال آن است در حالی که در واقع گوگل این کار را نمی‌کند (به گفته دنی سالیوان از گوگل) اتخاذ شد.

با این حال، نکته اصلی ارائه این نبود که گوگل به دنبال صفحات نویسنده نیست.

موضوع ارائه این بود که چگونه راهنمایی‌های Google ممکن است به اندازه کافی در نظر نگیرد که افراد خارج از Google چگونه آن را تفسیر می‌کنند.

دنی نوشت:

شکاف بین آنچه که گوگل به سازندگان می گوید و آنچه سازندگان درباره موفقیت در جستجوی گوگل می شنوند باید بهتر شود. این تا حد زیادی به عهده ماست.

این چیزی است که ما روی آن کار خواهیم کرد. محتوای اول مردم راه موفقیت باقی می ماند، اما امیدواریم بتوانیم راه های بهتری برای ارتباط با این موضوع پیدا کنیم…”

او به‌عنوان مثالی از اینکه چگونه برخی از سئوکارها آنچه در اسناد یا رتبه‌بندی‌های کیفیت جستجو وجود دارد را خیلی تحت اللفظی می‌گیرند، در حالی که گوگل در واقع به معنای کلی آن چیزی است که نوشته شده است و نه به معنای خاص.

دنی به عنوان مثال از اسنادی در مورد نحوه ارزیابی یک صفحه وب استفاده کرد که به عنوان نشان دهنده آنچه در الگوریتم رتبه بندی گوگل وجود دارد تفسیر شد.

دنی توضیح داد:

“راهنمای ما به طور کلی در مورد یک هدف گسترده است.

به عنوان مثال، ما به مردم توصیه می‌کنیم به محتوای محصول به گونه‌ای فکر کنند که *شما را بخواهد به آن اعتماد کنید* (نه Google، شما – یا یک خواننده) با مثال‌هایی از آنچه ممکن است باعث اعتماد افراد به محتوا شود، مانند پس‌زمینه‌ای درباره یک محتوا. نویسنده….”

منظور دنی این است که وقتی گوگل می‌گوید محتوای شما را از این منظر ارزیابی کند که آیا با ویژگی‌هایی مانند صفحه نویسنده اعتماد ایجاد می‌کند، گوگل نمی‌گوید که الگوریتم آنها به دنبال صفحات نویسنده است. گوگل فقط می گوید سایت خود را به این شکل ارزیابی کنید.

دنی در مورد چالش برقراری ارتباط با آنچه گوگل می خواهد صحبت کرد:

«مردم روی ما تمرکز می‌کنند که در مورد صفحه نویسنده به عنوان چیزی که مردم ممکن است از محتوای اولیه مردم انتظار داشته باشند صحبت می‌کنند و معتقدند که خود گوگل آن چیز خاص را می‌خواهد، گویی که آن را بررسی می‌کنیم و محتوا را برای داشتن آن رتبه‌بندی می‌کنیم (ما نکن)

سئوکاران چگونه باید به اسناد گوگل نزدیک شوند

بخش بعدی ارائه دنی قابل توجه است زیرا نحوه تفکر ما در مورد الگوریتم های Google را بر اساس آنچه در اسناد Google وجود دارد کاملاً تغییر می دهد. گام بعدی از آنجا این است که در مورد آنچه که به طور کلی در مورد نحوه رتبه بندی وب سایت ها توسط گوگل درک می شود، تجدید نظر کنید.

دنی اسلایدی را با نقل قولی از اسناد گوگل ارائه کرد، با بخش هایی که برخی از سئوکاران به اشتباه روی آن تمرکز می کنند.

اسلاید اول نشان می دهد که مستندات چه می گوید:

آنچه ما می گوییم: یک هدف گسترده
“آیا محتوا اطلاعاتی را به گونه ای ارائه می دهد که شما را وادار به اعتماد به آن کند، مانند منبع روشن، شواهدی از تخصص درگیر، پیشینه در مورد نویسنده یا سایتی که آن را منتشر می‌کند، مانند پیوندهایی به صفحه نویسنده یا صفحه درباره یک سایت؟'”

اسلاید دوم همان قسمت است اما با آنچه سئوکاران از آن برداشته اند:

  • پیشینه در مورد نویسنده
  • پیوند به صفحه نویسنده
  • درباره صفحه؟

دنی ادامه می‌دهد که چگونه آن گیلاس بخش‌هایی از توصیه‌های Google را انتخاب کرده و سپس به توصیه‌هایی برای چیزهایی تبدیل می‌شوند که گوگل هرگز قصد نداشت.

و باز هم باید تاکید کرد که دنی برای سئوکارها انگشت تکان نمی داد. او با در نظر گرفتن اینکه چگونه از بیرون درک می شود، مالکیت عدم برقراری ارتباط واضح اسناد را می گرفت.

او پست کرد:

علاوه بر پیچیده‌تر شدن مسائل، برخی راهنمایی‌های ما را می‌خوانند و توصیه‌های قطعی می‌کنند که ما واقعاً نمی‌گوییم، مانند «اگر یک صفحه درباره دارید، رتبه بهتری کسب می‌کنید!»

شما نمی کنید.

اینطوری کار نمی کند.»

دنی تفکر انتقادی بیشتر را تشویق می کند

سپس دنی از سئوکاران خواست که به طور انتقادی در مورد آنچه مردم به آنها می گویند فکر کنند، تا به آنچه برخی از سئوکاران می گویند نگاه کنند.

او توصیه کرد که بین فردی که نظر خود را در مورد آنچه معتقد است ابراز می کند و کسی که می گوید این همان کاری است که گوگل انجام می دهد تفاوت وجود دارد.

ارائه گوگل ممکن است طرز فکر ما را در مورد رتبه بندی تغییر دهد

دنی توصیه کرد:

هیچ چیز با رتبه بندی گوگل – یا به طور کلی در زندگی – به این سادگی نیست.

اگر کسی به شما می‌گوید «این همان کاری است که گوگل می‌گوید انجام دهید»، آیا آنها به شما توضیح می‌دهند که این همان چیزی است که ما واقعاً گفته‌ایم یا تفسیر اوست؟»

معنای واقعی راهنمایی گوگل؟

نکته مهم، بخشی از ارائه او بود که به توضیح این موضوع اختصاص داشت که بیشتر اسناد مربوط به به روز رسانی های اخیر اساساً بازنگری همان دستورالعمل های دهه ها بود و واقعاً جدید یا خاص این به روز رسانی های اخیر نیست.

و این درست است که گوگل ده‌ها سال است که در مورد مفید بودن و در درجه اول استفاده از مردم همین توصیه را کرده است.

تنها تفاوت بین آن زمان و اکنون این است که در آن زمان همه ما به نوعی می دانستیم که گوگل فناوری ایجاد سیگنال های رتبه بندی مطابق با آنچه را که می خواستند رتبه بندی کنند را ندارد.

وقتی امروز گوگل همین را می‌گوید، در مقابل پس‌زمینه هوش مصنوعی، شبکه‌های عصبی و یادگیری ماشینی است.

بنابراین، برخلاف سال 2002 یا 2011، ما تمایل داریم بپذیریم که قابل قبول است که آنچه در مستندات وجود دارد نیز به شکلی در الگوریتم باشد.

دنی یک واقعیت شگفت انگیز را به اشتراک گذاشت:

«برخی از افرادی که در چند هفته گذشته با آنها تعامل داشته‌ام معتقدند راهنمایی‌های ما در مورد موفقیت با جستجوی Google جدید است و اکنون باید کاری متفاوت انجام دهند.

اما برای ما در گوگل، این گیج کننده است، زیرا جدید نیست.

این راهنمایی بر اساس راهنمایی های چند ساله و حتی چند دهه ای است…”

او سپس اسلایدهای زیر را پست کرد تا نشان دهد که چگونه هیچ تفاوتی بین توصیه های گوگل در آن زمان و اکنون وجود ندارد.

راهنمایی از 2022

ارائه گوگل ممکن است طرز فکر ما را در مورد رتبه بندی تغییر دهد

راهنمایی از سال 2011

ارائه گوگل ممکن است طرز فکر ما را در مورد رتبه بندی تغییر دهد

راهنمایی از سال 2002 مانند راهنمای مردم-اول امروز است

ارائه گوگل ممکن است طرز فکر ما را در مورد رتبه بندی تغییر دهد

این نحوه تفکر ما درباره راهنمای گوگل را تغییر می دهد

این واقعاً باید به همه در مورد اینکه چگونه باید راهنمایی های Google را در نظر بگیریم مکث کند.

در نتیجه، ممکن است نحوه تفکر ما در مورد الگوریتم های گوگل نیز تغییر کند.

در اوایل این هفته، نکته مهم ارائه دنی سالیوان، بیانیه‌ای بود که او برای «دست و پا زدن» بود، بیانیه‌ای که از متن خارج شد و به این معنی بود که به‌روزرسانی‌های مخربی در راه است.

آنچه دنی در واقع در ارائه خود گفت بسیار مؤثرتر از آن عبارتی بود که از متن خارج شده بود. همانطور که اکنون به وضوح مشاهده می شود این است که صنعت سئو ممکن است بخواهد برای بازنگری در اسناد گوگل کاهش سرعت را در نظر بگیرد زیرا ممکن است گوگل نیز این کار را انجام دهد.

پست دنی سالیوان در Mastodon را بخوانید

امیدواریم از این مقاله ارائه گوگل ممکن است طرز فکر ما را در مورد رتبه بندی تغییر دهد مجله بکلینو نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله backlino باشید

به این مطلب امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/wIbaNY
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *