آیا برندها باید به مسائل اجتماعی بپردازند؟

با مجله بکلینو با مقاله ی آیا برندها باید به مسائل اجتماعی بپردازند؟ همراه ما باشید

وقتی صحبت از عدالت اجتماعی می شود، برندها چه نقشی دارند؟

 

با ادامه تضادها در سراسر جهان، بازاریابان در موقعیتی چالش برانگیز برای بیان اظهارات برند قرار می گیرند. تقریباً غیرممکن است که یک بیانیه کاملاً خنثی ارائه دهید که همه دیدگاه ها را برآورده کند، این همان کاری است که بسیاری از برندها در تلاش برای جلوگیری از بیگانگی مشتریان بالقوه انجام می دهند.

به اندازه کافی جالب توجه است، ترجیحات مصرف کنندگان در مورد اینکه برندها چگونه باید در جنبش های عدالت اجتماعی نقش داشته باشند، در زمان واقعی با رخ دادن رویدادهای جهانی در حال تغییر هستند.

در سال 2023، نیمی از مصرف کنندگان آمریکایی اظهار داشتند که شرکت ها باید در مورد مسائل اجتماعی “بیشتر” انجام دهند. با این حال، وقتی صحبت از موضع گیری واقعی می شود، تنها 36 درصد از مصرف کنندگان معتقدند که شرکت ها باید این گام را بردارند. تحقیقات اضافی از دانشگاه گالوپ و بنتلی به طور مشابه نشان داد که 41٪ از آمریکایی ها معتقدند که برندها باید در مورد علل اجتماعی موضع عمومی داشته باشند.

با این حال، توجه به این نکته مهم است که کاهش علاقه به موضع‌گیری و حمایت از برند برای همه جمعیت‌شناسی صادق نیست. طبق مطالعه گالوپ و بنتلی:

  • بیش از نیمی از خریداران بین 18 تا 29 سال معتقدند که برندها باید در مورد مسائل جاری موضع عمومی داشته باشند (در مقایسه با 47 درصد از خریداران بین 30 تا 44 سال و 35 درصد از مصرف کنندگان بالای 45 سال).
  • 44 درصد از زنان بر این باورند که برندها باید از مسائل اجتماعی حمایت کنند در حالی که 38 درصد مردان معتقدند
  • مصرف‌کنندگانی که خود را سیاه‌پوست یا آسیایی می‌شناسند (61 درصد از هر دو جمعیت) می‌خواهند برندها موضعی عمومی بگیرند.
  • 57 درصد از مصرف‌کنندگانی که خود را LGBTQ+ معرفی می‌کنند، می‌خواهند برندها در مورد مسائل اجتماعی صحبت کنند

این داده ها نشان می دهد که حمایت از برند برای جوانان و گروه های به حاشیه رانده شده مهم است.

وقتی صحبت از عدالت اجتماعی می شود، برندها چه نقشی دارند؟

اگرچه اکثر مصرف کنندگان می خواهند ببینند که برندها از اظهارنظر مستقیم در مورد مسائل اجتماعی خودداری می کنند، شرکت ها همچنان به عنوان عوامل اصلی تغییر در نظر گرفته می شوند.

بر اساس گزارش فشارسنج اعتماد ادلمن در سال 2023، مصرف کنندگان جهانی اکنون بیش از دولت به تجارت اعتماد دارند. فراتر از صحبت در مورد مسائل اجتماعی، مصرف کنندگان به دنبال این هستند که شرکت ها تغییرات ملموسی ایجاد کنند که کیفیت زندگی کارکنان و جوامع اطراف را از طریق توزیع بهتر ثروت و شیوه های شفاف تر پایداری بهبود بخشد.

نام های تجاری در حال پیمایش Pushback

در اوایل سال جاری، Bud Light و Target نسبت به کمپین‌ها و فعال‌سازی‌های ماه پراید خود واکنشی نشان دادند و باعث شد برخی از شرکت‌ها محتوای مرتبط با پراید را کاهش دهند. این احتمال وجود دارد که این روند در حالی ادامه یابد که ایالات متحده وارد یک سال انتخابات پرتنش در سال 2024 می شود.

در حالی که مارک‌هایی که بیانیه‌های عمومی و رسانه‌های اجتماعی درباره مسائل اجتماعی می‌دهند می‌توانند عملکردی تلقی شوند، نحوه حرکت برندها با بیانیه‌های اجتماعی و سیاسی باید با تفکر و دقت و با در نظر گرفتن ارزش‌های اصلی برند و مخاطبان هدف انجام شود.

امیدواریم از این مقاله آیا برندها باید به مسائل اجتماعی بپردازند؟ مجله بکلینو نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله backlino باشید

به این مطلب امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/vxSOve
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *