گوگل ادعا می کند که هسته های حیاتی وب بیش از 10000 سال در زمان بارگذاری ذخیره شده اند

با مجله بکلینو با مقاله ی گوگل ادعا می کند که هسته های حیاتی وب بیش از 10000 سال در زمان بارگذاری ذخیره شده اند همراه ما باشید

طبق اعلام گوگل، بهینه‌سازی‌های مربوط به Core Web Vitals (CWV) باعث شده است که کاربران کروم بیش از 10000 سال در زمان بارگذاری صفحه در سال 2023 صرفه‌جویی کنند.

CWV مجموعه‌ای از معیارهای توسعه‌یافته توسط گوگل برای تعیین کمیت تجربه کاربر در صفحات وب است.

سه معیار کلیدی عبارتند از Largest Contentful Paint (LCP) که زمان بارگذاری را با مشاهده زمانی که محتوای اصلی ارائه می‌شود اندازه‌گیری می‌کند. تاخیر ورودی اول (FID)، که پاسخگویی را در طول زمان از کلیک کاربر تا پاسخ مرورگر اندازه‌گیری می‌کند. تعامل با رنگ بعدی (INP)، که پاسخگویی کلی صفحه به تعاملات کاربر را ارزیابی می کند. و تغییر چیدمان تجمعی (CLS)، که ثبات بصری را با ردیابی تغییرات غیرمنتظره چیدمان اندازه گیری می کند.

با بهینه سازی برای این معیارها، وب سایت ها می توانند تجربیات کاربری بهتری را ارائه دهند.

محاسبه صرفه جویی در زمان

تیم کروم گوگل داده های دنیای واقعی میلیون ها بازدید از وب سایت را تجزیه و تحلیل کرد تا زمان صرفه جویی شده توسط بهینه سازی های CWV ​​را تخمین بزند. بیش از 10000 سال به زمان تجمعی صرفه‌جویی شده در همه کاربران دسک‌تاپ و موبایل Chrome در سال جاری اشاره دارد.

به طور خاص، بهینه‌سازی‌های مربوط به CWV تا کنون بیش از 8000 سال در زمان بارگذاری صفحه در دستگاه‌های Android و بیش از 2000 سال در دسک‌تاپ در کاربران کروم صرفه‌جویی کرده است. صرفه جویی بیشتری در معیارهای پاسخ صفحه مشاهده شد که در مجموع بیش از 1200 سال است.

گوگل پیشرفت‌های فنی مختلفی را که در کروم پیاده‌سازی شده‌اند، مانند اتصال از قبل منابع و بهینه‌سازی‌های رندر، شرح داده است. به عنوان مثال، اولویت دادن به بارگذاری تصویر بر سایر وظایف، تغییر طرح را کاهش داد و LCP را بیش از 5٪ در تلفن همراه بهبود داد.

این شرکت همچنین بر پیشرفت جامعه وب گسترده‌تر، از جمله افزایش سرعت قابل توجه در وردپرس، چارچوب‌های جاوا اسکریپت مانند React و Angular و سایت‌هایی مانند آمازون و کریک‌باز تأکید کرد. وردپرس 6.3 صفحات را تا 27 درصد سریعتر از نسخه های قبلی بارگیری می کند.

با نگاه به آینده

در سال 2020 معرفی شد، بیش از 40٪ از وب سایت ها امروز آستانه CWV را برآورده می کنند.

این بدان معناست که کار باید انجام شود، زیرا بیش از نیمی از سایت ها هنوز باید آستانه های CWV ​​را برآورده کنند. اما پیشرفت تا کنون نشان دهنده تأثیر تمرکز بر تجربه کاربر است.

امیدواریم از این مقاله خبری گوگل ادعا می کند که هسته های حیاتی وب بیش از 10000 سال در زمان بارگذاری ذخیره شده اند مجله بکلینو نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله backlino باشید

به این مطلب امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/zjhwSs
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *