3 روش جدید برای استفاده از هوش مصنوعی برای جستجوگرها و تحقیقات کلمات کلیدی: بدون درخواست

با مجله بکلینو با مقاله ی 3 روش جدید برای استفاده از هوش مصنوعی برای جستجوگرها و تحقیقات کلمات کلیدی: بدون درخواست همراه ما باشید

به طور خاص، پیشرفت‌ها در تشخیص گفتار مبتنی بر هوش مصنوعی فرصت‌های هیجان‌انگیزی را برای کسب‌وکارها ارائه می‌کند.

به عنوان مثال، با هوش مکالمه CallRail، می توانید مهم ترین بینش ها را سریعتر به دست آورید تا به طور فعالانه به نگرانی های مشتریان خود رسیدگی کنید و تصمیمات تجاری هوشمندانه تری بگیرید.

این فناوری با تبدیل مکالمات شما به داده‌هایی با قابلیت عمل آسان، شما را مستقیماً به منبع اطلاعات می‌برد و اطمینان حاصل می‌کند که مخاطبان شما دقیقاً آنچه را که از شما نیاز دارند دریافت می‌کنند.

آیا می خواهید در مورد اینکه چگونه هوش مکالمه می تواند استراتژی شما را تقویت کند بیشتر بدانید؟ دانلود کتاب الکترونیکی جدید CallRail.

در همین حال، بیایید به سه روشی که می توانید از هوش مصنوعی به نفع خود استفاده کنید، بیایید.

1. روندها و الگوهای سئو را بدون درخواست شناسایی کنید

یکی از راه‌های کلیدی که هوش مصنوعی سئو را متحول کرده است، بهبود روش تحقیق در کسب‌وکارها است.

اکنون، با قدرت ابزارهای تحقیقاتی هوش مصنوعی، می‌توانید حجم وسیعی از داده‌ها را پردازش کنید و الگوها و بینش‌هایی را شناسایی کنید که کشف آنها به صورت دستی غیرممکن است.

به عنوان مثال، می توانید از ابزارهای نظارت و گوش دادن هوش مصنوعی برای موارد زیر استفاده کنید:

  • در صدر روندهای صنعت بمانید.
  • رقبای خود را زیر نظر داشته باشید.
  • فرصت های تعامل با مشتریان را شناسایی کنید.
  • احساسات مشتری را دنبال کنید و به بازخورد منفی سریع پاسخ دهید.

با استفاده از هوش مکالمه شروع کنید تا زبانی را که مشتریان و مشتریان احتمالی شما در طول تماس استفاده می کنند تجزیه و تحلیل کنید تا بفهمید واقعاً چه می خواهند.

چطور این کار را بکنیم

  1. CallRail’s Conversation Intelligence را تنظیم کنید.
  2. تعیین کنید کدام عبارات کلیدی برای کسب و کار شما مهم هستند و کلید واژه Spotting را تنظیم کنید تا به طور خودکار تشخیص دهد که این عبارات چقدر در مکالمات استفاده می شوند (یا نمی شوند).
  3. از این بینش ها برای انطباق استراتژی های بازاریابی یا مسیرهای گفتگوی فروش خود برای به دست آوردن نتایج بهتر استفاده کنید.

با ابزارهایی مانند CallRail’s Call Tracking، می‌توانید بینش‌های ارزشمندتری در مورد سفر مشتریان خود به دست آورید.

داده‌های ردیابی بازدیدکنندگان وب خود را بررسی کنید تا مشخص کنید با کدام کمپین‌ها، کلمات کلیدی و تبلیغات سرنخ‌های شما در طول سفر خود تعامل داشته‌اند، و این امر باعث می‌شود که بدانید واقعاً چه چیزی کار می‌کند.

کتاب الکترونیکی را دریافت کنید تا در مورد اینکه چگونه تماس ها می توانند تلاش های بازاریابی شما را افزایش دهند بیشتر بدانید.

2. استخراج داده ها برای افزایش قابلیت کشف آنلاین و افزایش سهم بازار سئوی محلی

یکی دیگر از مزایای فناوری هوش مصنوعی این است که می توانید از داده هایی که جمع آوری می کنید برای افزایش قابلیت کشف جستجو استفاده کنید.

با هوشمندی مکالمه، می‌توانید به‌طور خودکار اصطلاحات کلیدی گفته شده در تماس‌های تلفنی را شناسایی کنید و فرکانس آن‌ها را برای شناسایی سریع روندهای نوظهور ترسیم کنید.

سپس می‌توانید ببینید که چگونه رایج‌ترین اصطلاحات و عبارات در تماس‌هایتان با کلمات کلیدی مورد نظرتان برای کمپین‌های بازاریابی خود مقایسه می‌شوند و از این داده‌ها برای تقویت SEO و استراتژی‌های پیشنهاد کلمه کلیدی خود استفاده می‌کنید.

آنچه را که مشتریان می‌گویند می‌خواهند با آنچه که کسب‌وکارتان واقعاً ارائه می‌دهد مقایسه کنید و هر شکافی را بین کلماتی که برای بازاریابی کسب‌وکارتان استفاده می‌کنید و اصطلاحاتی که مشتریانتان استفاده می‌کنند پر کنید.

با استفاده از هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل گرایش‌های برتر در تماس‌های مشتریان خود، می‌توانید فرصت‌های جدیدی را برای کسب‌وکار خود پیدا کنید و بهتر به نیازهای مخاطبان خود پاسخ دهید.

چگونه انجامش بدهیم

  1. برای شناسایی متداول‌ترین کلمات و عبارات در یک نگاه، گزارش خال‌دار واژه‌های کلیدی در Conversation Intelligence را مرور کنید.
  2. برای توصیه‌هایی درباره کلمات کلیدی مرتبط و قدرتمند و عباراتی که در «نگاه‌سازی کلمات کلیدی» تنظیم نشده‌اند، «برترین‌های تماس» را بررسی کنید.
  3. از بینش هر دو گزارش برای اصلاح بیشتر استراتژی های پیشنهادی SEO و کلمه کلیدی خود استفاده کنید و به احساسات مشتری پاسخ مناسب دهید.

درباره نحوه استفاده از هوش مصنوعی برای تبدیل تماس های خود به یک مزیت رقابتی بیشتر بیاموزید.

3. از هوش مصنوعی تشخیص صدا برای ایجاد محتوای مکالمه اول انسانی و مبتنی بر SEO استفاده کنید

اگرچه استفاده از هوش مصنوعی برای تولید محتوا چیز جدیدی نیست، اما اخیراً بازاریابان توانسته‌اند استفاده خود از این فناوری را برای نتایج معتبرتر اصلاح کنند.

در گذشته، یک انگ منفی در ارتباط با نوشتن هوش مصنوعی وجود داشت – برای مثال، داده‌هایی که برخی از مدل‌های هوش مصنوعی استفاده می‌کنند قدیمی است، اما همچنین، ابزارهای هوش مصنوعی برای سرقت محتوای سایر وب‌سایت‌ها شناخته شده‌اند.

با این حال، امروزه ابزارهای هوش مصنوعی پیشرفته تری برای تولید محتوا وجود دارد که به متخصصان سئو اجازه می دهد محتوای با کیفیت بالاتری ایجاد کنند که در جستجوی ارگانیک رتبه خوبی داشته باشد.

به‌علاوه، با بینش‌هایی از هوش مکالمه، می‌توانید از یک ابزار تولید محتوای هوش مصنوعی مانند ChatGPT بخواهید تا موضوعات محتوا یا حتی پیش‌نویسی تقریبی را بر اساس کلمات کلیدی و عباراتی که مشتریانتان استفاده می‌کنند تولید کند.

سپس، هنگامی که چیزی برای کار با آن دارید، می توانید وارد شوید و لمس انسانی خود را اضافه کنید تا مطمئن شوید که محتوا واقعاً با مخاطب هدف شما طنین انداز می شود.

این را امتحان کن:

  1. برای یک سرویس نوشتاری مبتنی بر هوش مصنوعی ثبت نام کنید یا از ChatGPT یا Google Bard مایکروسافت به صورت رایگان استفاده کنید!
  2. از اصطلاحات و عبارات کلیدواژه ای که از Conversation Intelligence ظاهر شده اند استفاده کنید و از آن بخواهید موضوعات جالبی را بر اساس آن کلمات کلیدی ایجاد کند.
  3. برای تولید پیش‌نویس‌ها از ابزار نوشتن هوش مصنوعی انتخابی خود استفاده کنید، اما به یاد داشته باشید که قبل از فشار دادن انتشار، چرخش شخصی برند خود و لمس انسانی را روی کار خود قرار دهید.

در آخرین کتاب الکترونیکی CallRail درباره نحوه استفاده از داده های تماس برای بهبود استراتژی محتوای خود بیشتر بیاموزید.

اکنون استفاده از هوش مصنوعی نسل بعدی را با CallRail شروع کنید

با پیشرفت‌های اخیر در فناوری هوش مصنوعی، بازاریاب‌ها می‌توانند در استراتژی‌های خود پیشرفت‌های قابل‌توجهی انجام دهند – از تحقیق، جستجو و قابلیت جستجو و جستجو و تولید محتوا.

آیا آماده شروع به کارگیری هوش مصنوعی برای بهبود نتایج بازاریابی خود هستید؟

در کتاب الکترونیکی جدید CallRail بیشتر بیاموزید، پتانسیل بازاریابی خود را باز کنید: از هوش مصنوعی برای تبدیل تماس های خود به یک مزیت رقابتی استفاده کنید و امروز این خدمات را به مدت 14 روز 100% بدون ریسک امتحان کنید!

امیدواریم از این مقاله 3 روش جدید برای استفاده از هوش مصنوعی برای جستجوگرها و تحقیقات کلمات کلیدی: بدون درخواست مجله بکلینو نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله backlino باشید

به این مطلب امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/zTVtPo
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *