SEO محلی: راهنمای قطعی (2024)

با مجله بکلینو با مقاله ی SEO محلی: راهنمای قطعی (2024) همراه ما باشید

نحوه ردیابی رتبه بندی بسته نقشه

یکی از اولین گام‌ها در هر کمپین سئوی محلی این است که در کجا هستید معیار قرار دهید.

به طور خاص، شما می‌خواهید ببینید که در بسته نقشه در کجا قرار می‌گیرید. و رتبه بندی Map Pack خود را در طول زمان پیگیری کنید.

تقریباً هر ردیاب رتبه در این سیاره دارای ردیابی بسته نقشه است.

مسئله این است که، با سئوی محلی، جایی که شما از آن جستجو می‌کنید بسیار بزرگ است. در واقع، نتایج Map Pack می تواند از یک مایل به مایل دیگر کاملاً متفاوت باشد.

برای مثال، فرض کنید شخصی به دنبال یک «کافی شاپ» در خیابان 72 و خیابان 2 در نیویورک است.

این نتایج برای جایگاه آن شخص بسیار مناسب خواهد بود.

در واقع، همان جستجوی انجام شده در چند بلوک دورتر می‌تواند سایت کاملاً متفاوتی از نتایج Map Pack (یا همان نتایج به ترتیب متفاوت) را نشان دهد.

اگر رتبه بندی های محلی خود را فقط از یک مکان (مانند “نیویورک”) دنبال کنید، فقط نمونه کوچکی از جایگاه واقعی خود را در دنیای واقعی مشاهده می کنید.

به همین دلیل است که می خواهید سوپر دانه را با رتبه بندی محلی خود بدست آورید. به این ترتیب، می‌توانید رتبه‌بندی خود را در کل شهر یا منطقه محلی خود ببینید.

من ابزاری به نام Local Falcon را برای این نوع ردیابی دقیق نقشه توصیه می کنم.

اما افراد دیگری مانند وایکینگ محلی نیز وجود دارند که تقریباً همین کار را انجام می دهند.

به هر حال…

اولین قدم این است که نام کسب‌وکارتان را انتخاب کنید (توجه: این فید مستقیماً از Google Maps می‌آید. بنابراین برای استفاده از این ابزار، به یک نمایه «نمایه کسب‌وکار Google» از قبل تنظیم شده نیاز دارید.

سپس، یک کلمه کلیدی را انتخاب کنید که می خواهید رتبه بندی خود را برای آن بررسی کنید.

در نهایت، انتخاب کنید که می‌خواهید ردیابی رتبه شما چقدر خاص یا گسترده باشد.

برای مثال، در اینجا شعاع ردیابی رتبه 5 مایلی (8 کیلومتری) آمده است.

با یک شبکه 7×7 تنظیم شده است، که به شما یک ایده عالی از رتبه کسب و کار شما در کل این منطقه می دهد.

(اگر واقعاً می‌خواهید لبه‌های جایی که ممکن است رتبه‌بندی کنید، این شبکه می‌تواند تا 15×15 برسد.)

سپس، نوبت به بررسی رتبه بندی می رسد.

پس از اینکه ابزار کار خود را انجام داد، با یک رابط بصری مواجه می شوید که رتبه بندی شما را برای هر موقعیت جغرافیایی نشان می دهد:

همانطور که می بینید، یک نقشه تعاملی زیبا دریافت می کنید که نشان می دهد در بسیاری از نقاط مختلف شهر در چه جایگاهی قرار دارید.

همانطور که می بینید، رتبه بندی در حومه شهر بهترین است… و با رفتن به مرکز شهر به تدریج بدتر می شود.

این لزوماً یک مشکل نیست. ممکن است یک رقیب مکانی داشته باشد که در مرکزتر از هتل شما قرار دارد. بنابراین برای شخصی که از آن مکان جستجوی تلفن همراه انجام می دهد، گوگل رقیب را مناسب تر می داند.

با این حال، شما باید از این ابزار برای پیدا کردن نقاطی که «باید» رتبه خوبی داشته باشید استفاده کنید… اما این کار را نکنید.

به عنوان مثال، می‌توانید ببینید که این کسب‌وکار آسفالت‌سازی محلی رتبه 1 را در شمال دور شهر دارد… به جز یک نقطه.

بنابراین در این صورت، باید روی نتیجه کلیک کنید تا ببینید چه کسی از شما بالاتر است:

در این مورد، یک رقیب در رتبه 1 است.

اما اگر از جایگاه شماره 2 راضی نیستید، آدرس رقیب را در لیست آنها بررسی کنید. به این ترتیب، می توانید محل قرارگیری فیزیکی آنها را در این نقشه بررسی کنید.

و هنگامی که موقعیت رقیب را در نقشه رتبه بندی قرار می دهید، می توانید ببینید که چرا در شکستن جایگاه شماره 1 مشکل دارید.

توضیح ساده این است که این مکان جستجو بسیار نزدیکتر به رقیب است. بنابراین کاملا منطقی است که گوگل بخواهد این رقیب را به نتیجه شماره 1 تبدیل کند.

امیدواریم از این مقاله SEO محلی: راهنمای قطعی (2024) مجله بکلینو نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله backlino باشید

به این مطلب امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/lVoRlY
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *